![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
No tulee tuolle mun suzukille painoa toista tonnia kun tuohon vertaa
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jotain pientä olen saanut aikaiseksi tallissa. Panhardia ja sen kiinnitystä on tehty.
Projekti vaan vastustelee oikein kunnolla ![]() ![]() ![]() Oire: Aluksi lähti vaikeasti käymään. Tämän jälkeen toisinaan, sitten ei ollenkaan. Ei kipinää. Virta tulee puolaan asti. Tähän mennessä tehdyt toimenpiteet: Uusi puola, tulpanjohdot, virranjakajan kansi, pyörijä ja tulpat. Kaikki maat ja virrat käyty läpi. Maiden pohjat kiiltäväksi ja kunnolla kiinni. Kaikki johdot piipattu läpi yleismittarilla--> virta kulkee läpi. Nyt on tulossa uusi mokkula virranjakajaan sinne pyörijän alle. Katsotaan jos sillä löytyy kipinä. Jos jollakulla on järkeviä ideoita kyseiseen asiaan, niin otan niitä mielelläni vastaan ![]()
|
|||
|
|||
![]()
mistään mitään tiedä mutta:
- pyöriikö pyörijä? ( tuo kipinän pikkuhiljaa häipyminen tieten viittais että pyörii) - onko virranjakajan akseli väljä => ottaa modulit sun muut väärät osat askeliin kiinni kiitos ja anteeksi
|
||||
|
||||
![]()
Kokeile vetää akulta suoraan puolalle virta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Onko kärjellinen sytkä? mulla teki 410 samaa ja kärkiväli ei auennut kunnolla. väli kohdilleen ja taas lauloi
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Kärjetön swiftin sytkä ja täs nyt ootellaan et auttaako jakajan sisuskalujen vaihto vai onko seuraavana listalla sytytysvahvisti
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Virtalukonpohjaa ootko tsekannu? Mulla jäi kerran auto tankkauksella mittarille. Pajalle hyppien loikkien pääsin kun laitoin akulta suoraan johon jakajalle..
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja jos mittaa yleismittarin piipin kanssa niin se ei välttämättä kerro totuutta.
Näin on tullut töissä vastaan useasti... Ite lähtisin kans tuota virtalukkoa pähkäilemään. |
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole virtalukkoa näkynyt sen jälkeen kun kone vaihtui autosta toiseen. Jos sen joku löytää niin hienohomma
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tänään on taas hetki turailtu tallissa masa d:n kanssa. Tai masa laittoi firmansa kulkineen kuntoon ja mä koitin saada jotain muuta aikaiseksi ![]() ![]() ![]() ![]() Kaikki nuo edelläolevat on kokeiltu nyt ja testattu. Ei auta ![]() Tänään sain bluevanilta kärjettömän sytkän pyörijän alle tulevan anturin. Mikä sen nimi sitten lieneekään... Kiitos anturista bluevan!! ![]() ![]() Laitoin sen anturin jo paikoilleen sytkään kiinni, mutta sitten tuo mun selkä sanoi mulle, ettei enää saa riehua ![]() Nämä mun tekemät ovat monesti vain sellaisia prototyyppejä ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
No niin. Vaikeuksien kautta voittoon. Auto toimii ainakin toistaiseksi. Jonkin verran sillä tuli ajeltua ja testailtua miten lämmöt nousevat ja miten flekti vaikuttaa lämpöihin. Lämmöt pysyvät kurissa ja se on hyvä niin
![]() Onhan tuossa melkoisesti vielä hommia ennenkuin sitä uskaltaa trialiautoksi kehua ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kai olet jotenkin vahvistanut tuon panhardin akselinpuolen kiinnityksen.
Korvakkoon tulee melkoiset voimat, kun kiveä vasten vääntää. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
____________________________ Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Teme74 : 23.01.2013 19:54 Perustelu: lisää tekstiä |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Laitan siitä(kin) kuvia, kun vaan pääsen talliin niitä ottamaan.
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tosiaan "vähän" ollut tämän vehkeen sähköjen kanssa ongelmia. Vähän pistää miestä matalaksi kun en ymmärrä sähköistä juuri mitään. Toistaiseksi se nyt sentään käy
![]() Päävirtakytkin on tuossa kojelaudassa. Se kyllä on paljon paremmassa suojassa siinä ![]() Tässä olisi yksi ajovideo. Pahoittelen kuvanlaatua ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=WN0sowGIM14
|
||||
|
||||
![]()
Yhden tankillisen ajoin tänään melkein tyhjäksi
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Juuri näin se on
![]()
|
||||
|
||||
![]() lämpöteippi
Pakosarja antaa suikan konehuoneessa liikaa lämpöä vesi- ja hydrauliikka letkuille. Ostin sellaisen "lämpöteipin". Onko porukalla kokemusta sen laittamisesta. Netin ihmeellisestä maailmasta katselin että ainakin jotkut kastelevat sen ennen käärimistä. Onko mitään muita juttuja mitä kannattaa huomioida, jotta se pysyis edes hetken paikoillaan?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
En ikuna ole tommosta käyttänyt mutta miksi se pitää kastella?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ainakin kun youtubesta äsken katselin, niin vesiämpäristä sellainen kerä otettiin ennen käärimistä... ![]() Niin ja vielä edittiä. Eräässä pätkässä ne laittoi jotain mustaa mönjää paukkupullosta teipin päälle. Mitä lie kyseinen aine?
____________________________ Harbor Cruisers Viimeksi muokannut Teme74 : 05.02.2013 11:41 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.youtube.com/watch?v=9VAkkzNjmfY
|
||||
|
||||
![]()
Joissakin on sellainen samantyylinen aina kuin paikkastahna sekoitettu suoraan siihen kääreeseen ja kasteltuna sen saa kiepitettyä tiukempaan kuin kuivana.
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |