![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tässä oli loppu melko hyvin. Henkilövahinkoja ei tullut ja suurimmat vahingot kohdistui vetoautoon. Se menee todennäköisesti lunastukseen.
Traileri sai vähäisiä vaurioita ja kilpuri pysyi vahingoittumattomana. Täytyy kuitenkin sanoa, että kaikki ketkä tekevät kuormia, niin varmistakaa se aisapaino. Mielummin vähän liikaa, kuin liian vähän. Ja tilannenopeus trailerin kanssa on oleellinen, yli 80km/h on aivan tarpeetonta. Tässä oli vielä semmoinen onni matkassa, että kilpuri oli liinojen lisäksi vinsseillä kiinni. Kaksi liinaa meni poikki ja yhdestä hajosi lukko. Auto siirtyi 20cm lavalla, mutta vinssi kiinnityksen ansiosta se ei tippunut vetoauton päälle. Itse en ollut tässä mukana muutoin, kun kävin pelastamassa kalustoni tampereelta. Vähän jos mennään asiassa syvemmälle, niin itse olin viimevuonna talvieksytyksessa ja ajokeli oli aivan karsea. Onkohan noi talvikisat oikeasti järkeviä, ukot ajaa kotiin väsynneinä itsemurha keleissä. Tänä vuona jätin osin sen takia lähdön väliin, kun toi viimevuoden ajokeli oli just tätä samaa. No tämä on vaan mun mielipiteeni. Toivottavasti muiden matka meni turvallisesti. Jarno
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
Bongauksia | anttir | Chit-Chat | 4452 | 12.04.2012 07:52 |
Bongauksia katunäkymä palvelusta | samisami2 | Chit-Chat | 3 | 16.01.2010 21:44 |
bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 |