![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
juuh kyl ne uniboolssit sinne nyt tulee
![]() ![]() ![]() uskomattomia ongelmia tuli ku taka jousia mallailin tänää ja siinä käviki sellai et ovatki hiukka pitemmät nuo retusoidut ku vanhat.. ja miehä tein vanhoje mitalla runkoa kokoajan + koppaki oli lyhennetty niitte ehoilla ![]() "hiukan" piti laikkaa huudattaa et sai jotaki järkeä tuohon hommaan ![]() ![]() tää jousi remonttiha lumipalloutu sellai et riipukkeen käännön ku teen johtuen uusista jousista ni koppaa pitää kolota ja paljon > taaimmaiset korin kiinnikkeet ei mahu oikee enää yms pientä.. siihe tulee nyt sit intekroitu taka puskuri, vinssipeti, korinkiinnike, riipukkeitten paikat tyylinen hyvin hyvin hämärän tuntune systeemi mut luulen et saan sen joteki sinne viel sopimaan. eipähä oo toista samanlaista ![]() ![]() ![]() ja edellisestä jeepistä viisastuneena laitoin nyt jarru putkille ja löpö letkuille PALJON kaiken näkösiä korvakkeita mihi saa niitä kiinni. ja tähä tulee jopa pohja panssarille korvakkeet ![]() ![]() kuvia ei oo vielkä. en oo viittiny ottaa ku tuntuu et ei mitää kuvaamisen arvosta oo tapahtunu. loppu viikost koitan niit räpsiä ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |