![]() |
![]() |
|
Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Minä päädyin C4:een LT1 tekniikalla mm. siksi että nämä uudemmat ruiskupelit ovat erittäin pieniruokaisia ja sillä on merkitystä koska ajan 17-18 tkm/vuosi. Ajoin vuosia myös L98 tekniikalla ja ei todellakaan ollut anturiongelmia. MAT-anturi piti kerran vaihtaa siinä kaikki 7 vuoden ajalta. Ei paha mun mielestä. Ja nämä viat helppoja korjata kun viitsii perehtyä. Tässäkin autossa paljon viritysmahiksia, ainut huono asia vaan osien hinta. Pikkuhiljaa ostellaan... Timo J.
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Toyota LJ-70 2.4 td:n arvo | karjalai | Chit-Chat | 51 | 01.01.2006 16:04 |
RJ:n arvo? | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.10.2004 21:45 |
J-4 r&p käypä arvo? | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 14.05.2004 14:54 |
HJ-61 lukkoakselien arvo | anttir | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 04.03.2004 08:58 |
Tasa-arvo | bono | Jokes | 0 | 05.09.2002 08:55 |