Moi,
> kumma värivirhe
Kuvattu vanhalla VHS-C kameralla, digitoitu hauppaugen TV-kortin kautta, eli ei varmasti ole yhtä hyvää kuin digivideokameralla firewirren kautta tietsikalle imetty. Haaveilen edelleen DV-kameran hankinnasta, mutta ensin pitäis saada rikottua tuo entinen (tai voitettua lotosta).
> Oliko se liina joustava vai jäykkä
Oli joustava. Ihan uskomatun juttu, se rooppi keskellä tietä oli tosi syvä, ajoin siihen ekax itse kuskinpuolen eturenkaan, ja siihen istui, Takku nykäs taaksepiäin mut irti. Kiersin reiän, ja Takku ajoi siihen sitten ehkä vähän keskemmälle, ja oli kunnolla kiinni, keula alaviistoon. Pari-kolme metriä puskurista puskuriin, liina väliin, pikkupuolen kakkonen ja kaasua ehkä puoleenväliin... Pidin ratista tiukasti kiinni että kohta nykäisee, mutta eipä nykäissytkään, beejii lähti kuin hauki kaislikosta. Olin muuten hieman haavi auki, Takku oli tosi tukevasti kiinni, mutta liina ei nykäissyt lainkaan ja toimi mielettämän hyvin.
> Pienensin hiukan sitä suurempaa, jotta voi polttaa 700Mb levylle. Jos sopii copyrights omistajille?
Sopiihan se. Mikä se emule on, eli siis miten minä saan/löydän sen sun tekemän version, normaalille CD:lle mahtuminen olis hyvä juttu.
-Paavo
|