Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 25.07.2004, 09:46
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.737
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joo Hilux -81 jäykkä etuakseli.
Akselit on 100mm alempana koska jatkettu lehtien kiinnityksiä. Ilmeisesti olis sit joku kuningasidea ton ohjauksen duunaamisen kanssa jos ei sitä (simpukasta lähtevä) vartta tartte taivuttaa? Ainakin ilman taivutusta sojotti alaspäin. Ystävällisiä neuvoja otetaan vastaan.

Kyllä tohon käy ne uudemman jäykka-akselisen osat. Yks kaveri kyseli niitä purkaamolta ja olikohan hintaluokka 250€.

Mulla oli uudemman hiluksin keula n. 3 tuumaa korkeammalla ja ei minkäänlaisia ongelmia ohjausvarren kanssa. Taitaa olla tehostetussa erilaisia osia?

Jos kääntyvyys ongelmaa tulee myös suoralla varrella, niin sorvauta pidempi ohjausvarsi ja pidä se suorana. Lisäksi siihen ohjausvarteen pitäisi saada suurempia kulmia sietävät nivelet.

Vähän kyllä ihmetyttää jos 10cm korotuksella jo tulee ongelmia ohjauksessa. Kaverin hiluksissa niitä oli, mutta sitä oli korotettu luokkaa 25cm.

Tuntuu hyvältä, mutta näyttää pahalta...
www.alanmiehet.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:hiluksin jousilautanen toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 24.05.2007 20:16
M: Hiluksin pakat azizp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 05.01.2007 15:03
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko Big-Willys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 07:16
M:Hiluksin laatikko lintta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.09.2006 18:32
Hiluxiin lukko ja kartaani kysymys Tekniikka & Jutustelu 8 14.07.2005 20:27


Sivu luotu: 21:00 (GMT +2).