Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 24.07.2004, 19:47
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 3.738
Perusasetus

Kerro nyt vähän mistä autosta on kyse. Vuosimallikin auttaa vastaamiseen jo paljon. Jos sulla on jäykkäakselietupää, sinne sopii suoraan noiden uudempien samanlaisten tehostin heebelit. Ei kai erillisjousitettuja ole tehtykään ilman tehostinta?

Ihan turha lähteä väkertämään tehostinta jostain muusta. Totta sekin on, että ne uudemman osat maksaa, mutta kyse on siitä, kuinka helpolla tahdot päästä.

Ja minkä prkl:n takia joku tahtoo ajaa autoa missä on ohjausvarsi taivuteltu S:n muotoon? Muuta kaikki muu, mutta jätä ohjauksen osat suoriksi.

Tuntuu hyvältä, mutta näyttää pahalta...
www.alanmiehet.com
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:hiluksin jousilautanen toyota4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 24.05.2007 20:16
M: Hiluksin pakat azizp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 05.01.2007 15:03
O: Bj 42 lukko vetarit + yksi lukko Big-Willys O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 08.12.2006 07:16
M:Hiluksin laatikko lintta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.09.2006 18:32
Hiluxiin lukko ja kartaani kysymys Tekniikka & Jutustelu 8 14.07.2005 20:27


Sivu luotu: 02:56 (GMT +2).