![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Ohita suodatin jollain putkenpätkällä. Jos toimii ni suodatin tukkeessa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei se uus suodatinkaan voi olla niin kallis että ohittaa tarvis. Höpsö.
|
|
||||
|
||||
![]()
En miä ohittaa sitä uskalla.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Voihan perseensuti sentäs.. Tänään jo viimenää sain ittestäni sen verran irti et vaihoin sen löpösuotimen. Mut sithää se ei enää käynykkää ollenkaa, perkele..
![]() No ajattelin sit joutessani et purkaan navat ja vaihan sinne hiukka tuoreemmat rasvat nyt samal ku pyöränlaakerit tiukkaan. Ja vitut. ![]() Siis miä en voi käsittää et miten toi raato voi katkoa/hajottaa/rikkoa/särkeä ihan kaiken mitä sinne keksii alle työntää. ![]() ![]() ![]() Tamgearssilta ostetut murrokset ei ainakaa herätä miun luottamust enää ku ei tollasta tasasta kirkkokyytiä kestä.. ![]() ![]() ![]() Tai no, onhaa tossa viel tilaa. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() tsemppii vaa rojektiin |
|
||||
|
||||
![]()
eti jostaki 30vuotta vanha alkuperänen jolla on ajettu 400tkm niin kestää
![]()
|
||||
|
||||
![]()
nää on nää murros himmelit just tollasia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() olisko muuten mahollista et samin autossa olis siirtopumppu sökö.. mulla on tossa ruskeessa se rikki ja korvaavana toimii joku hugon 12v bensalutkutin. ps: uus gt 32:n oottelee hyllyssä asentamista entisen t3;n tilalle ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ja ennen suodatinta panjossa on sihti joka oli mun entisessä patikassa tukossa
|
||||
|
||||
![]()
onko tossa ovessa yli vai alle 5000eurolla särkyneitä osia?
|
|
||||
|
||||
![]()
Eii olee!
![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli samaa ongelmaa omassa, Sähkösen pumpun laitoin avuksi ja joku starttaamaan ja joka suuttimen päästä mutteria löysälle niin että alkaa nestettä tulla. Ja tarvii olla muuten virtaa sitten akuissa... Tai hyvä boosteri.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jos ny meinaat näitä mitä ne ny oli... nii jeepiä nii voin kertoa ettei nekää kestä vaikka ei ajaskaa niin pekonanneli+utulanhullu ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Tai vaihtaa Valmetin 411:sen vaparina ni alkaa kestää :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Eihää tohon nyt perkeke aleta mitää jeepin osia enää sotkemaa.. Saati sitte että jostai helvetin maataistelu koneesta!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ei pitäs kyllä tarvita monesti huonojakaan akkuja latailla.pitäs lähtä helposti jos hehkut yms edellytykset käytiinlähdölle on muuten kunnossa. tuollei nuo minä oon saanu helposti ilmattua. ps: koetan tänään muistaa katella niitä napalukkoja. |
|
||||
|
||||
![]()
mietin ihan samaa. itellä se ainut ja oikea eli GR:än suodatinjalka. jos löpö loppuu niin pari kertaa pumppaa tolla niin lähtee aina toisella startilla käyntiin ilman letkujen availua yms vaikeeta. itellä on takaisku venttiili ennen pumppua tottakai.
|
|
||||
|
||||
![]()
Alan pikkuhiljaa pelkäämää et toi syöttöpumppu on tullu tiensä päähän.. Ei meinaan mahu munkaan kupoliin et miten voi olla noin vitun hankala ilmata..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
oothan katonu että se saa varmasti sitä ainetta tarpeeksi käyntiin lähtemiseksi?
|
|||
|
|||
![]()
kyllä toi mun aikaan on ilmaantunu ongelmitta, veikkaan et syöttöpumppu olis huollon tarpeessa. esim hp-diesel osaa auttaa kohtuu hintaan, sano samalla et kaivaa loput reservissä olevat syötöt esille
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sitten kun saat auton kuntoon niin pistä soittoa mulle jos olet menos ajelemaan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Pätkä Patrol -82 3300€ (vaihdossa kelpais 110 Hilux tai joku muu 4x4 pickup ) | bluevan | O/M/V Ajoneuvot | 21 | 06.05.2010 07:51 |
Patrol vs Pickup | välijäähdytin | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 12.02.2010 13:25 |
Myydään patrol pickup | jussukka85 | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 13.01.2009 19:46 |
VW pickup | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 24.09.2008 12:40 |
M: patrol pickup 3hlö paku | junnu78 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 21.05.2007 21:41 |