![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() no onhan se juu kumottu, mutta muutokset lukee alempana. mun ajatuksen juoksulla silloin noi aikaisemmat olisi vaan muutettu eikä kaikkia kumottu. mutta löytyykö sitten ohjetta tuolle 50mm korotukselle (huom. risukeulat) esim. finlexistä? itse en en löytänyt muuta kuin tuon -92 vuodelta olevan, jota on muutettu/kumottu...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Turvallisuusalan opinnoissa tuli koettua nuo finlexin mutkat aika useasti kantapään kauttakin. ![]()
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ei nyt niin tyhmää voi olla, että jos kirraat etupään tiukalle, niin olisi tehtävä muutoskatsastus... omassani vaan on etupää kirrattu ja takapäätä nostamassa 50mm palikat että auto on vaaterissa.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Auton korkeuden muuttaminen 1. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä auton alustan korkeuden muuttaminen jousia säätämällä, takomalla tai vaihtamalla taikka asentamalla jousen ja akselin väliin tai jousen korin puoleiseen kiinnityspisteeseen asianmukaiset korotus- tai madalluskappaleet. Korkeutta saa muuttaa verrattuna pyörien keskiöön enintään 51 mm, M1G-luokan tai N1G-luokan ajoneuvoissa kuitenkin enintään 77 mm. Auton kokonaiskorkeuden lisäys yhdessä mahdollisen korin korottamisen ja renkaiden muutoksen kanssa saa olla enintään 100 mm, M1G- tai N1G-luokan ajoneuvon kuitenkin enintään 150 mm. Sellaisella akselistorakenteella, jossa jousituksen korkeuden muutos vaikuttaa oleellisesti pyörien asentokulmiin, varustetun auton alustaa ei kuitenkaan saa korottaa. 2. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä myös auton alustan korkeuden alentaminen verrattuna pyörien keskiöön käyttämällä akseliston osia, jotka eivät vaikuta joustovaroihin ja jotka on tarkoitettu kyseiseen automalliin. Muutoskatsastuksessa on tarvittaessa esitettävä selvitys osien soveltuvuudesta automalliin. 3. Auton alustan korkeuden alentamisen jälkeen on maavaran auton ollessa kuormaamaton oltava ainakin niin suuri, että yhden akseliston joustovaran loppuessa tai toisen puolen renkaiden tyhjentyessä mikään alustan osa ei osu maahan. Maavaran on kuitenkin oltava vähintään 80 mm. 4. M1- luokan ajoneuvon, jonka on ensi kertaa käyttöön otettaessa edellytetty täyttävän direktiivien 96/79/EY ja 96/27/EY etu- ja sivutörmäyslujuusvaatimukset, korkeutta saa muuttaa ja muutoksen muutoskatsastuksessa hyväksyä vain edellyttäen, että auto muutosten jälkeen täyttää etu- ja sivutörmäystestien vaatimukset.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Saakos jostain olkapäähän asti ulottuvia patakintaita tai muita vastaavia lämmön kestäviä hanskoja... Nimim. Taas kyynärvarressa lievä palovamma...
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ompelukone ja roskiin laitettavissa olevat terävät sakset tarviit. Sitten haet kaupasta sammutus peiton ja siitä sopivat suikaleet ompelet normaali kintaisiin ![]() Jos haluaa hifistellä niin vanhasta collegesta leikkaa hihat jotka ompelee ensin niihin kintaisiin ja sitten sen palopeitteen päälle. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Miks Capten Morgan maistuu ihan vanilialle.....mut ihan sairaan hyvää NAM
![]()
__________________
Tein itse ja säästin. RASOR |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pienemmällä työllä kyllä sellaiset kintaat syntyisi, kun vanhasta, käytöstä poistetusta, nahkatakista leikkaa hihat irti ja tarvittaessa jättää suikaleen nahkaa selän puolelle hihoja yhdistämään. Tai sitten vaan käyttää sitä nahkatakkia ja vaikka hitsaushanskoja niissä keittiöhommissa. ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Mistä normaalilla m8 kierteellä semmonen pultattava nippa mihin sais letkun kiinni? Tulee pakosarjaan pakopainemittarin lähtöön.. (Tekovaiheessa tein vaan kierteen siihen lähtöä varten enemmän miettimättä, hitsaus ei enää mahdollista)
|
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.prospeedfinland.com/catal...roducts_id=308 |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Tohon GM ihmeeseen fronteraan -92 pitäs vaihtaa autom napalukkojen tilalle manuaaliset.
Lukot on jo kotona että vaihtoa vaille. Onko tuossa jotain huomionarvoista? Automaattinen pois ja manuaalinen tilalle? Pikkasen kurkkasin kannen alle ja se autom hässäkkä lähtenee pois kun ottaa lukkorenkaan pois, ilmeisesti siitä purkautuu läjä tavaraa. Tarviiko niistä säästää mitään jotka tulis asentaa takas uuden kanssa vaiko heitänkö kuikkaa koko kasalla mikä irti siitä lähtee? E: Joo ei mitään enää. Viimeksi muokannut MrBond : 27.10.2013 20:54 |
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nakkaa minua niillä ylijäävillä osilla keräilen ne sitten talteen ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#15
|
||||
|
||||
![]() ammatillinen kuntoutus
kannattaako tuommoiseen edes hakea? tuntuu vaan että tuo on taas viikko pari jossain kylpylämaisemissa, pari tuntia päivässä jotain toimintaa. loppupäivä kaivetaan napaa tai venytetään kik.... vai olenko täysin väärässä? pystyykös noita hyödyntään johonkin oikeasti hyödylliseen? opiskeluun? aika puuta heinää ku käy netistä katselemassa tietoja.. jos jollain olis ihan oikeeta tietoa?
__________________
puukko 2 |
#16
|
|||
|
|||
![]()
mitähän tapahtui etunurkan iskarissa, kun auton alusta aamulla töihin mentäessä ok ja iltapäivällä on etunurkka aivan jäykkä vaikka keikku konepelillä ite?
oli eilen reippan puolituntia hallissa, öljynvaihdossa eikä katolta ehtinyt sulamaan edes kaikki jäät... sekä ulkopuolelta katsottuna kaikki näytttäs olevan ok.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#18
|
|||
|
|||
![]()
no näin vissii käynyt, ku auton hetken seistyä ajon jäljiltä ni pelaa jo paljon paremmin. jopa joustaa hieman ja ei kolkkaa ajaessa niin pahasti.
sekä ei ole muhinut ulospäin mitään nesteitä. voi olla varmaan alkuperäiset vielä tuos, -96 ja 236tkm eli joutaapi iskarin vaihtoon tuo yksilö...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#19
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
mutta viikon päästä talliin sulamaan ja katsotaan onko muita vian aiheuttajia sekä tilataan iskarin vaihto siihen.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#20
|
||||
|
||||
![]()
eurooppalaista aseidenosien nettipuljua? rupee toi midway kyrsii hinnoillaan ja toimitus ajoillaan + jenkit puolestaan on nihkeit lähettää mitään...
__________________
Mouho Motorsport |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5059 | 22.09.2025 13:58 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |