Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 23.07.2004, 10:51
coupe74 coupe74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 15.07.04
Sijainti: Hankasalmi, Finland.
Viestit: 260
Perusasetus

Lainaus:
quote:

Kyllä np208 nyt sentään jotain kestää vaikka ei tosiaan ole paras vaihtoehto. Hyvää on tiuhempi maastovälitys (2,61) kuin noilla 203/205 (2,0). Mulla se on sentään 427 takana ollut eikä ole voiman takia mennyt rikki. Hajosi kyllä häntä kun kardaani meni mutta se on toinen juttu. Ja alunperin se tosiaan roikkuu ihan törkeen matalalla mutta mulla ei sitä ongelmaa ole enää, pohjapanssari on aivan suora 6mm plootu suoraan runkopalkeissa kiinni. Eikä ketjukaan ole enää paikallaan.

10 pulttinen kestää vakiorenkailla maantiellä mutta jos oikein meinaa tosissaan ajaa maastoa 33" on jo liikaa. Mutta tässä pitää nyt ottaa huomioon mihin käyttöön ja millä tavalla sitä auotoa ajetaan. Jollakin saattaa kestää vaikka miten pitkään mutta itse en siihen luota. Onhan ne osat varmaan halvempia mutta kun kerran sijoittaa siihen 14 pulttiseen niin et tarvitse niitä osia paljon ostella. Yleensä näissä on 4,10 välitykset, ihanteellista olis varmaan etsiä sellainen auto josta sais kummatkin mutta kun ei niitäkään löydy ihan joka romiksesta. Eli pitää löytää K20 pickuppi tai Subbari(4wd). K30 pickupista taas löytyy dana60 etuakseli joka on aika suosittu rapakon takanakin. Näissä K20:sissä voi takaakselina olla joko kevyempi tai raskaampi (kelluvat vetarit) malli 14 pulttisesta.

Vanin G30 malleissa on 8 pulttiset vanteet kuin myös K20 malleissa, ainakin näissä mitä mulla on.





Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Tuota kannattaiskohan np 208 sitten repareerata vielä ja onko siinä mitään mahdollisuuksia vahvistaa jotain mahdollisia heikkouksia, saako ns heavy osaa? ja kannattaako edes loppupelissä?
vai etsimään kestävämpää? käykös tuohon th700 muut jakorasiat mintenkä?
omat ajoni on etupäässä maantiellä, vähän kaupunkia, ja sillon kun mennään metsään niin vehkeet saa aika lailla runtua!

onkos muuten tietoa mitä tuolta 208.sta oikein menee kun särkyy, saako sen kuntoon vai kannattaako katsella vaihto aski?

-TYHMÄN ON PAKKO KYSELLÄ KUN EI TIEDÄ-


-Blazer k5 -86-
-Vette 74 projekti-

Edited by - coupe74 on 23/07/2004 12:02:14
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tämäkö hj61sen perästä yleensä hajoaa??? kares Tekniikka & Jutustelu 11 17.03.2008 10:56
Kiireellinen kysymys Dana 44 perästä Blazeriin!!! Kirves Tekniikka & Jutustelu 11 09.09.2007 18:36
Hiluxin perästä löytyi vol2 etuperä Pörö Tekniikka & Jutustelu 5 26.04.2007 21:29
viimekäden tietoa hj/bj perästä Tekniikka & Jutustelu 2 16.09.2005 13:33
Kysymyksiä (lukko)perästä? Watti Tekniikka & Jutustelu 7 28.08.2005 21:38


Sivu luotu: 02:31 (GMT +2).