![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Kaikkihan toimii ku pitää kunnossa. Peristä ihmettelen että jos on akselia tekemässä,niin miksi ei 10 pultti kelpaa? Onhan se eri asia kuin 12 ja 14 pulttiset truck perät,mut pienempi ja kevyempi (ja halvemmat osat). Itellä on kakstoistanen ja käkikello,ihan ok patentti mut hieman heikko metsää ajatellen... Ja mitä tulee kustannuksiin,ei paljon huvita alkaa välitystä vaihtaa. Kai ne käy vaninki reput jos tosiaan jaksaa alkaa etsii sopivia vanteita ja jarruja viidelle pultille...
Note! This message was posted anonymously! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tämäkö hj61sen perästä yleensä hajoaa??? | kares | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 17.03.2008 10:56 |
Kiireellinen kysymys Dana 44 perästä Blazeriin!!! | Kirves | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 09.09.2007 18:36 |
Hiluxin perästä löytyi vol2 etuperä | Pörö | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.04.2007 21:29 |
viimekäden tietoa hj/bj perästä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 16.09.2005 13:33 | |
Kysymyksiä (lukko)perästä? | Watti | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2005 21:38 |