Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.07.2004, 21:26
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Kaikkihan toimii ku pitää kunnossa. Peristä ihmettelen että jos on akselia tekemässä,niin miksi ei 10 pultti kelpaa? Onhan se eri asia kuin 12 ja 14 pulttiset truck perät,mut pienempi ja kevyempi (ja halvemmat osat). Itellä on kakstoistanen ja käkikello,ihan ok patentti mut hieman heikko metsää ajatellen... Ja mitä tulee kustannuksiin,ei paljon huvita alkaa välitystä vaihtaa. Kai ne käy vaninki reput jos tosiaan jaksaa alkaa etsii sopivia vanteita ja jarruja viidelle pultille...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Tämäkö hj61sen perästä yleensä hajoaa??? kares Tekniikka & Jutustelu 11 17.03.2008 10:56
Kiireellinen kysymys Dana 44 perästä Blazeriin!!! Kirves Tekniikka & Jutustelu 11 09.09.2007 18:36
Hiluxin perästä löytyi vol2 etuperä Pörö Tekniikka & Jutustelu 5 26.04.2007 21:29
viimekäden tietoa hj/bj perästä Tekniikka & Jutustelu 2 16.09.2005 13:33
Kysymyksiä (lukko)perästä? Watti Tekniikka & Jutustelu 7 28.08.2005 21:38


Sivu luotu: 11:59 (GMT +2).