Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 08.01.2013, 12:53
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oziolli Näytä viesti
Eras takalainen lehti testasi eri ruosteen irroitusaineita ja parhaaksi osoittautui sekoitus, jossa on puolet automaattivaihteistooljya (ATF) ja puolet asetonia.

Jos luet amerikkalaisten ja kanadalaisten touhuja ruostekorjauksista ja -suojauksista, he suosivat ja suosittelevat ATF:n kayttoa erityisesti paikoissa, jossa vaaditaan hyvaa tunkeumaa peltikerrosten valiin.
Ja Asetoni ja jotkut muovit tykkää toisistaa liikaa, sulaa mössöksi.....

Mutta ruosteen irroitukseen:

Liitä esim kutistesukalla kirkas, noin 10mm muoviletku, jarruvaijerin kuoren jatkoksi.
ja täytä tuo letku ruosteenirroittimella, niin on kokoajan pieni paine painamassa irroitinta vaijeriin.
Joskus itselläni on ollut jopa paineimaa tuossa letkussa avustamassa irroittimen etenemistä, ja sitten kun tuo liitos pettää noin 2 kilon paineessa, niin ruosteenirroitinta on kirjaimellisesti ympäriinsä!
ja käsijarruvaijerin muovikuori ei kestä kuin ihan pikkusen painetta, mutta jo 3 metrin putouskorkeudella Bendex-mos irroitusöljy tunkeutuu hyvin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kickdown vaijerin vaihto.... ? ? ? TOPPAHOUSU Tekniikka & Jutustelu 1 24.01.2012 08:25
Vaijerin ohjain Glutton Tekniikka & Jutustelu 3 02.08.2011 19:14
Vaijerin vaarallisuus testissä -MAKE- Chit-Chat 1 13.08.2008 23:56
Vaijerin korjaus Viipo Tekniikka & Jutustelu 7 08.11.2006 23:40
vinssin vaijerin jatke.. Tekniikka & Jutustelu 0 24.05.2003 21:47


Sivu luotu: 18:46 (GMT +2).