![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Vaihdoin ex apen pajeroon turvavyöt ku insinööri oli tehny hylkäyksen hantin vyöstä.
|
|||
|
|||
![]()
Quattro audiin vaihdoin taakse toisen sisemmän murroksen, venakopan tiivisteen, tulpat, öljyt, polttoaineen-ja öljyn suodattimen. Taas rokkaa
![]() Tän jälkeen hinkkasin Joopin myllystä rasvat liuottimen ja painepesurin kans pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Ducaton suuttimen :O
|
|||
|
|||
![]()
Geen apparin murroksen,saa ne rikki!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Parin viikon loman aikana tulikin turailtua kaikkea pientä. Bertan sain leimattua pari päivää ennen ajoajan loppumista. Pientä peltiaskartelua ym. se toki vaati.
Viime viikolla käyttiscorollakin sai pikahuollon jälkeen leiman ilman huomautuksia. Lumiaurasta on parina aamuna korjattu puutteita. Nyt on korkeussäädettävät sukset ja laukaisujousi. |
|
||||
|
||||
![]()
Sokotan jarrusatulan ja Datsunin kytkinsylkyn.
|
||||
|
||||
![]()
Pikakorjasin lumikolan aisan kun meni poikki.
![]() Hitsasin pellinpalan joka sattu löytyyn kulmaan vahvisteeksi. Onkin pitänyt ostaa uusi parempi kola jo pitkän aikaa kun toi on ihan sohlo. Vai korjasinkohan liian hyvin ettei raski. ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |