Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 04.01.2013, 20:13
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 782
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Tää olisi nyt edessä. Kuinkas kovaa noihin pultteihin voi lyödä jos käyttää tota pitkämutteri ja lisäpulttimenetelmää?

Mulla on hiukka sellainen tunnelma, että noi Hilman napojen laakerit on ehkä kerran vaihdettu tai ainakin yritetty vaihtaa päätellen navan rungossa olevista lyöntijäljistä noiden kartioprikkojen kohdalla.

Kummassakin etupyörässä on väljää ja ne on pakko korjata eli tää on vähän niinkuin must-win-battle

Kyl ne mulla on aika paljon kestänyt lyöntiä eikä ole vääntynyt kun lyö vähän joka reunalta sitä mutteria ja muistaa jättää vähän väliä ettei väännä mutteria kiinni asti kun ei mahdu muuten irtoamaan.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Napalukon yms. kartioprikkojen irroitus HJ60 Tekniikka & Jutustelu 10 13.08.2008 22:08
Napalukon rasvat Tekniikka & Jutustelu 7 25.05.2007 19:17
BJ-42 napalukon kasaus ahku Tekniikka & Jutustelu 6 06.05.2007 08:41
O: dana44 napalukon osa dart69 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 21.01.2007 23:22
Blazer napalukon räjäytyskuva? Blaaseri Tekniikka & Jutustelu 7 07.01.2005 22:51


Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).