![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
tervetuloa talven ajaksi mukaan touhuumaan ni näkee mitä mielenvikasten touhua tää on... eipä näissä töissä ihan aina itse työntekijänäkään ymmärrä ihan kaikkea, mutta kai se on vaan tehtävä vaikka ei aina järjelliseltä touhulta vaikuta.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ymmärrän kyllä miksi suolataan mutta laitan heti nimen vetoomukseen jossa rajattais sen käyttö esimerkiksi pelkästään moottoriteille ja isommille väylille. ei ymmärrä miks täällä korvessakin täytyy suolata tuo yks pää tie ja muut sitten jätetään suolaamatta?? onhan se hienoo kun asuu tässä taajamassa ja pärjäis ympäri vuoden kesärenkailla.. |
|
|||
|
|||
![]()
Nyt vituttaa rankasti. Pikkuleijonien pupellus MM-kisoissa... Vois ees vetää kuppia ni ei vituttaisi niin paljoa mut töissä pitää kökkiä...
|
|
||||
|
||||
![]() Verot
Ensivuoden veroprosentti....
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli tänä vuonna 54%, verikkö paremmaks?
![]()
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Loskapaska, pimeys, talvi yleensäkin ja kaikenmaailman lenssut yms. sairaudet mitä talvella kulkee. Miks sitä ei osaa/älyä muuttaa vaikka Malediiveille talveks... No onhan siihen syynsä.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vituttaa Sallan Offikerho, tilasi paitoja, muttei maksanut, ei tää offipaita.fi tohon vajaaseen 500 ekeen kaadu, mutta on kaverilla varmaan hinoa pukea kerhon potkupukua lapselleen kun sekin on maksamatta = varastettu...no ei tarvi enään
tavaraa toimittaa ja varoittava sana muillekkin... |
|
||||
|
||||
![]()
Työt! Köpö "pomo" vetää lonkalta ja tuurilla ohjelmapalveluita ym. asiakkaille kovalla rahalla. Tosi noloa olla oppaana porukalle, kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Eilen tuli pelastettua erään perheen päivä lasten kanssa autossa odotellessa. Radiosta tuli Sepulturaa ja eikun moshaamaan. Penikoilla oli varmasti niskat kipeinä tänään
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |