Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.12.2012, 14:23
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Aikoinaan ku oli Dual Carb Civic, niin siin kurkut aukes eri aikaa täysin auki (sillon naukas kivasti ja kulkikin)... Ja muistaakseni myös tavallisissa tuplakurkuissa se toinen aukee myöhemmin vähän. Näkee ku kääntää sormin kaasuakselinvipua ihan suodattimen ollessa pois edestä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 30.12.2012, 14:36
[-make-] [-make-] ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.12.12
Sijainti: Masku
Viestit: 122
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jyrden Näytä viesti
Aikoinaan ku oli Dual Carb Civic, niin siin kurkut aukes eri aikaa täysin auki (sillon naukas kivasti ja kulkikin)... Ja muistaakseni myös tavallisissa tuplakurkuissa se toinen aukee myöhemmin vähän. Näkee ku kääntää sormin kaasuakselinvipua ihan suodattimen ollessa pois edestä.
Juu niin näkee,mut mul on kaasari tos pöydäl ja ihmettelin sitä,niin siitä ei aukea kun yksi kurkku. Ilmeisesti joku ottanut sen mekanismin pois mikä avaisi sen toisenkin.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 30.12.2012, 15:16
Smuli Smuli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 23.01.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 298
Perusasetus

No eikös tossa oo sitten se seuraus että saa liikaa soppaa kun toinen ilmakurkku pysyy kiinni. Koetappa saaha toinen kurkku mukaan peliin ja kokeile kuin se toimii sitten. Myytiinkö tuo sitten käyntivikasena vai kuin se noin on mahdettu ropeltaa.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 30.12.2012, 15:22
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Sopivan osan saaminen spesiaali homma, että vois oikeen osan saada. Etsisin toisen kaasuttajan siihen suosiolla siis.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 30.12.2012, 15:41
richa richa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.05.10
Sijainti: Espoo
Viestit: 10
Perusasetus

Mitenkäs toi perän kitkan tiukkaaminen onnistuu käytännössä?
Onkos jollain mittaa niille välikkeille et sais tiukattua? Alkaa vituttaa toi "lukko" mikä ei jaksa ees jäällä jurnuttaa kahdella. Leima eessä ni ei oo viel kemppi vaihtoehto + kadullakin pitäisi pystyä ajella...

Olis vaan mukavampi touhuta jos olis osat valmiina... kun ei tosiaan voi hirveän pitkäksi ajaksi jättää jumittamaan hallia...
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.12.2012, 20:02
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja richa Näytä viesti
Mitenkäs toi perän kitkan tiukkaaminen onnistuu käytännössä?
Onkos jollain mittaa niille välikkeille et sais tiukattua? Alkaa vituttaa toi "lukko" mikä ei jaksa ees jäällä jurnuttaa kahdella. Leima eessä ni ei oo viel kemppi vaihtoehto + kadullakin pitäisi pystyä ajella...

Olis vaan mukavampi touhuta jos olis osat valmiina... kun ei tosiaan voi hirveän pitkäksi ajaksi jättää jumittamaan hallia...

laita milli per puoli simmejä sinne kitkalevy pakkaan , tai 1,5 milliä,se mahtaa jo olla maksimi että pysyy kasassa,omasta simmasin muistaakseni 1,5 milliä per puoli... ja ihan pellistä vaikka leikkaat ne simit sinne...
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 30.12.2012, 20:07
richa richa ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 25.05.10
Sijainti: Espoo
Viestit: 10
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
laita milli per puoli simmejä sinne kitkalevy pakkaan , tai 1,5 milliä,se mahtaa jo olla maksimi että pysyy kasassa,omasta simmasin muistaakseni 1,5 milliä per puoli... ja ihan pellistä vaikka leikkaat ne simit sinne...
No prkl,kuulostaapa helpolta... Kiitos paljon.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 30.12.2012, 22:05
[-make-] [-make-] ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.12.12
Sijainti: Masku
Viestit: 122
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Smuli Näytä viesti
No eikös tossa oo sitten se seuraus että saa liikaa soppaa kun toinen ilmakurkku pysyy kiinni. Koetappa saaha toinen kurkku mukaan peliin ja kokeile kuin se toimii sitten. Myytiinkö tuo sitten käyntivikasena vai kuin se noin on mahdettu ropeltaa.
Voisi luulla näin. Sain sen tehtyä niin että molemmat kurkut aukee ja toimis iha hyvin sillo ku ensmäinen kurkku aukes,mutta sit ku toinenki aukes ni rupes paukkumaa ja rätisemää,no laitoin niin että toinen vaan aukee ja nyt toimii loistavasti. Ryypynkin sain toimimaan siitä vaijerista niin kuin kuuluukin.

Kärjet säädin kohdilleen,niin nyt toimii niin kuin pitääkin ja vetoja on. Juu käyntivikaisena myytiin.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 17:00 (GMT +2).