![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() totuttelu kysymys,ei se nyt 2" nostolla kovin kiikkerä ole ainakaan mun mielestä
|
|||
|
|||
![]()
No hyvä. Vakiona meinannu parikertaa kaataa jo..
|
|
||||
|
||||
![]()
Yhden lj nähnyt jota oli korotettu jonkin verran ja oli kiikkerä, mutta se korjaantui spacereillä.
|
|
||||
|
||||
![]()
2" jousikorolla, 33" renkailla ja ET -44 vanteilla ei ainakaan mitenkään kiikkeräksi voi sanoa.
|
|
||||
|
||||
![]()
tietenkin jos jyrkkään rinteeseen sivuttain ajaa niin varmasti kaatuu vakio autokin
|
|||
|
|||
![]()
nii toi on hyvä muistaa järkipäässä jokaisen auton saa kipattua tavalla jos toisella mitä kaverin rj:tä olen ajannut sillä 3 tuuman jouset 33 pyörät ja 2 tuumaa koppaa nostettua ja vakaaja pois sekä kattokaiteet joihin rakennettu safariteline niin onhan se vähän sellainen arveluttava jos ajaa mutkaa esim tosi kovaa
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
No joo onha se. Ja kiikkerä se on ainakin sellasissa paikoissa missä minä offia ajan...
Spacerit meni edellisen auton mukana. Ois nimittäin tarvetta.... Se voi olla että safari tellinkin tehtyä, tulee tehtyä ulkopuoliset kaaretkin. |
![]() |
Luokat |
lj70, läjä, maasturi, toyota |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Käyttöauton laittoa - Grand Cherokee maastokelpoiseksi | Timo_L | Maasturiprojektit | 974 | 23.04.2024 13:57 |
Ostetaan Toyota LJ70 | valu | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.07.2012 21:19 |
Nivean teko maastokelpoiseksi | PutKari | Maasturiprojektit | 58 | 08.10.2011 18:12 |
Nissan pick up maastokelpoiseksi | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 21.10.2009 08:41 |
O: Toyota LJ70 | leivinuuni | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 08.09.2006 12:24 |