Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 88
Ei oo mitään Bowler WildCatteja eikä edes TomCattia. Ihan perussetillä lähdetään opintomatkalle. Kovasti ollaan laihdutettu autoa ja jotain uuttakin toivottavasti saadaan
aikaseks. Hytikka vehkeet vinsseineen on purettu pois. Räikkä ja paavinkuljetusboksikin on lähteny ja näitten kanssa lähti toinen akku. Peltitankki on kans lähteny ja tilalle kaks nelikymppistä turvatankkia. Reilu neliö on uutta peltii laitettu ja paremmat penkit on kans paikoillaan. Esan kanssa tänään aamulla akseleita laakeroitiin ja taka arbbiin vaihdettiin uudet tiivisteet vanhat oli vaan vanhat jotka ei vuotanu. Pinjonin laakerit uusittiin takaperään ja samalla huomattiin et lautaspyörä oli löysässä. Etupäähän laitettiin olkalaakerit, oikea pyöränlaakeri oli kans sökö. Jarruissakin oli sanomista joten nekin otetaan työn alle. Vaihdelaatikkoon on laakerit ja sykrot tulossa ja uus kytkin laitetaan. Mukaan lähtee näillä näkymin toinen kone, laatikko, jakis ja muita voimansiirron osia, mahdollisesti toiset akseliputket. Kardaaneihin laitetaan uudet putket ja tasapainotetaan kans. Tukivarsien puslia aiotaan kans hiplailla uuteen uskoon. Sitte pitäs kypärä hommata ja vyöt tilata.
Mistähän tommosta kypärää alkais kattomaan kun sais olla semmonen että kelpaa suomessa trial kisoissa, pitäis varmaan oikeen koittaa että sais semmosen päähineen että viittii/voi/pystyy pitämään koko päivän
|
Jos vähääkään olen jäljillä hommasta, niin tuollahan on sitten pölyä reilusti ja eikös suikka ollu avo, eli pölyä on myös hytissä, joten kypäräks kannattas ehkä miettiä jotain sellasta aavikkokilpuri mallia, jonne tulee ilma suodattimen kautta, niin ei olis keuhkot ja kärsä täynnä pölyä ekan päivän jälkeen.....ehkä?
Ja sit alustaan, eli jousitukseen kannattas keskittyä, että sillä on kohtuu mukava laukata reipasta vauhtia ja varaosia alustaan mukaan, eli tukivarsia, puslia, iskareita, koska vois kuvitella niiden olevan kulutuskamaa, kuten moottorin ilmanputsaritkin. Iskarit on varmaa melko kovilla, jos siellä tosiaan on ek pituudet vaikka 100-200km yhtä soittoa, niin alkaa iskarit lämpeen. Koskas tää kisa on, eli ehditteks treenaan yhtään? Tosin testi Suomen pakkasissa ei vastaa kyllä aavikon oloja, mutta saishan kuitenki selvitettyä hiukka, että mitkä osat kaipaa huomioo enempi, ku toiset.
Mielenkiintoinen kisahan tuo on!!!!!!!!!!!!!!!!
PS.Miks tää on chit chatissä??? Täähän on tapahtumiin kuuluva mun mielestä.