![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Kattokonsolin valoille yms muille kytkimille. Rosterista tuli väännettyä ja mustaksi tuli maalattua kun ei jaksanut alkaa kiillottamaan...
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
wanhaa moottorkelkan rouskuun vetokäynnistimen laitoin kuntoon. kostoksi hajosi uudelleen viskaamalla pakkasliemet mäjelle. kirottu paska
__________________
kötköttimet on kivoja |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Frouvan pitkäkattoon öljynvaihto suodattimineen, siinä samalla jakohihnan ja pumpunhihnan kireyden tark/säätö. (helkutin niksmannit)
Rangen stefan vuoto (fiktio) todettu alustavasti korjaantuneeksi ylempänä mainostetun korokerenkaan ansiosta. Tuli lopulta kytkettyä tallin päätyseinässäkin oleva valokaluste toimivaksi. Vastahan se on toista vuotta odotellut ~10min kytkentäoperaatiota... Helpompihan se on kyräillä konepellin varjossa kaikenmaailman roikkalamppujen kanssa.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#4
|
||||
|
||||
![]() sain tuon kone remontin valmiiks. ampu enstisä enempi noo sytkää ku kääns ni jo rokkaa!
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Patrollin ajotuksen kuntoon ja samalla nakkelin pari kourallista alkuperäisiä haistpask lemmareita mehtään. Nyt on kunnon lemmarit. Niin ja tutun felisian iskari vaihdettiin. Homma menikin putkeen. Alakiinikkeen pultti poikki molemmista päistä ja eikun poraamaan. Siinä olikin sitten aikaa miettiä samalla syntejä syviä.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Toycedeksestä räjähti takapyörän laakeri, ja samalla kun ne vaihdoin huomasin pari hampaan kulmaa öljyä laskiessa. Murikka irti ja hammaskosketuksen säätöön. SItten ohessa räjäytettiin tuo isän projekti Fordson, ollaan siihen istuttamassa Fomocon 6konetta, runkopalkit joulunjälkeen tehtiin ja tänään sitten laaksita tulille. Onhan tuo seisonutkin lähempänä 10v kuin 5v toimettomana, on ne ihme vehkeitä. öljynpaineetkin 4barissa heti
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Kaksipilari nostimen vaijerit sääsin olihan jo aikakin toisesta oli varmistus mutteri enää puoli kierrettä paikallaan
![]() Nytpähän tietää seurata niitäkin ja on helpompi kun ensi asennuksen jäljitä ei näkynyt kierrettä vaan nyt näkyy
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
| Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
| Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
| Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
| Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |