![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Näyttää että olis pohjavärissä mistä pukkaa ruoste läpi.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei kyllä äkkiseltään uskois että juuri maalattu...
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mustia rasvajälkiä ne vaan näyttäs olevan, onhan tuota pajoteltu kiitettävästi
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mut hauskan näköinen laitos. ![]() ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Juu rasvajäloä ja jossain näkyy sitten noita kotelomassaoja mitä valunut. Ja eiköhän tuo väri lopullisen sävyn tässä aikojen saatossa etsi. Mattaväri niin aivan suotta edes yrittää pestä tai pitää puhtaana.
Ja Lepoantille: huomenna aletaa nasentamaan löysää kelloa hukkaportille ja alasyöttöö lisää ja ylhäältä poikkeen. kivahan sillä on kiihdytelllä, mutta rajasa kullakin, suolla pitää sitten noilla asetuksilla pöllyyttää jos oikeen sattuu intoutumaan joku kerta ![]() Mielenkiintoinen ilmiö ahtopainemittarin kanssa kun kokeilin täysteho vetoja. AHdot ei juurikaan yli 1.3 noussut. Pakopaine nousi sitten kerrasta aina kahteen kun ahdonalainen tuli mukaan. Nyt mietityttää että voisiko olla niin hassusti kun hukkaportin ohjaus otetaan suoraan turbolta kompressorin pesästä ja sitten itse käytän imusarjasta noita ahtopaineita ahdonalaiselle ja syötölle. Eli voisiko nyt ollakin niin että loppupäässä paineet ei tuon yli nousekaan, mittari pelasi ja on uusi teollisuusmallin mittari? En kyllä vielä ole kovin pitkää kaasupohjassa vetoa uskaltanut koittaa, mutta selvästi se mittari pysähtyy siihen 1.3 ja pysyy. Hiukan näpinjälikä tossa etuneljänneksessä Etupuskuri maalissa. Täyttää kaikki normit ![]() takapuskurista tuli sitten tollanen. Jos kesällä maalailis puskurit kunnon maaleilla että kestää, nyt ei mielenkiinto riittänyt siihen rumbaan
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Pakopaineet tuttuja se nVNT kokeilun myötä. terveillä vesillä ollaan jos pysyy puolen baarin sisällä ahdoista. Siis korkeammat. Nuo nykyiset jo noinkin olisi ok. eli 2bar pakopainetta, läjän kokeiluilla välillä karkaili paineet taivaisiin, eikä menoa haitannut
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Periaatteessa tuon ahtimen hukkis on vähän liian pieni, mutta sulla näyttäisi ainakin vielä noilla pumpun säädöillä olevan pakopaineet ihan ok. Nälkä kasvaa syödessä joten paineita seuraamalla et särje konetta. Jos pakopaineet meinaa karata, laita kaveriksi erillinen hukkis, tai mikä vielä parempaa: isompi ahdin ![]() |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |