Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.12.2012, 22:02
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.255
Perusasetus

Jep. Eli kun se suodatin on ilmattu ja täysi dieseliä, niin sitten se yksi suihku löysälle, kaasupohjaan ja starttia niin pitäisi lähteä. Jos ei lähde tulille niin jossain on vielä vikaa.

Jos tuota joudut sahailemaan pitkään ja useasti niin siinä tiimellyksessä saattaa myös hehkut kärähtää...

Nii jos tuossa oli paluulinja suotimen imupuolelle niin sen saa ehkä ilmata muutamaan otteeseen ennenkuin se alkaa pelata kunnolla. Vaan tuosta en oo varma miten se on.

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.12.2012, 22:22
Yölento Yölento ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.08
Sijainti: Ylä-Savo
Viestit: 1.740
Perusasetus

Mulla riittää 60:ssä kun ilmaa suodattimelle asti ja pumppaa sen jälkeen muutaman kerran ilmaruuvi kiinni. Ei oo kertaakaan tarvinnut putkia löysätä. Eikä ole paluulinjaa tankkiin.
__________________
Siitä lähetään mihin etuveto jätetään.
www.kaivinkoneet.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.12.2012, 22:25
Tojo4wd:n Avatar
Tojo4wd Tojo4wd ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 04.07.03
Sijainti: Pirkanmaa/AKAA, Finland.
Viestit: 2.194
Perusasetus

Hj:iissa on ruiskupumpullakin ilmausruuvi muistaakseni kyljessä josta kannattaa päästää ilmat pois niin sitten ei pitäs putkiin tarvita puuttua.
__________________
#################
Tää on ihan helpporeitti.
#################
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.12.2012, 12:39
Heikki L:n Avatar
Heikki L Heikki L ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 22.09.04
Sijainti: pornainen, Finland.
Viestit: 2.692
Perusasetus

Kyllä mä oon ainakin joutuna kaikki 60:set ilmaamaan ruiskutusputkista, eli putkee löysälleb ja kaveri starttaa. Kun sylkee naftaa putki kiinni, näin kaikki läpi niin 3cyl kohdalla auto yleensä yskii käyntiin. 61 ei tarrvinnu koskaan putkista ilmata, riitti että suodattimen jalasta pumppas niin lähti.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vitara hyyty! Apuva! vellihousu Tekniikka & Jutustelu 20 08.10.2013 19:58
Ostetaan 16" vanteet (HJ60) ja startti (HJ60) Juuz O/M/V Renkaat ja vanteet 3 25.07.2010 12:13
Patrolli hyyty Tekniikka & Jutustelu 14 08.02.2007 20:48
Td5 hyyty hetkeksi Tekniikka & Jutustelu 7 05.08.2004 09:29
M: hj60/61 5v laatikko+muita hj60:sen osia Ahma O/M/V Muut 14 26.07.2004 20:19


Sivu luotu: 06:19 (GMT +2).