![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Kyllä. näin on, minä jo mietin että mitä armeijan hommia Velho tähän sotkee nyt ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
jos se on vaan niin että toyota hylkii mersua
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Villi veikkaus kun tota kuvaa kattelee....
Periksi antanut veivi joka suuntaan solmussa. Miltäs näytti k.o sylinterin palotila? Männän laki kyljestä ennen renkaita aivan puhdas. Näytäis siltä että männän ja kannen välissä on ollut jotain nestettä ja venttiilit kiinni kun olet pyöräyttänyt koneen käyntiin. Tarkasta kansipahvi ja suutin ettei ole jäähdytysneste tai kiisseli päässyt tekemään vauriota.
Mulla on rata-auton kanssa myös samanlaisesta tapauksesta kokemuksia kun lähti hyvin kolmella käyntiin ja neljännellä tuli äkkipyssäys ja veivi mutkalle. Oli äärirajoille portattu kanava alukannesta antautunut ja jäähdytysneste päässyt sylinteriin. Ahtopaineet ei mun mielestä riko yhtä veiviä noin rajusti vaan kaikissa olisi antautumisen merkkejä jos veivejä olisi kiusattu kriittisellä ahtopaineella. Tosin voin olla väärässäkin. Viimeksi muokannut H_Nietu : 23.12.2012 01:00 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Nietu, voisi olla mahdollista että ennne turboaikaa oisi ottanut kone siipeensä, juurikin ykkösen osalla nestettä männänpäälle ja käyntiin. Ei vain tullu niin tarkasti katottua tuota dekkitasoa kun onnessani tuota kasasin, puolikin milliä riittää että on alku ja sitten helpolla vääntyy loput.Ja nyt varmasti on laki puhdas ku tyti dieselin puoliksi palamattomana ulos putkesta.
|
||||
|
||||
![]()
^^^^^
kiitos ajatuksesta, mä kyl tarviin koko auton johtosarjoineen ja takakelkkoineen ... mut ei siitä sen enmpiä tässä ... jaksamisia rojektiin !
|
||||
|
||||
![]()
no johan toi pata vastustaa...omas virvelis toi kattila on kestänny hyvin,se nostettiin pumpun ja ahtimen vaihdon jälkeen keulalle ja on saannu tennarii oikeen olan takaa,ja mun rojektis on enempi työn alla sen ajettavuus ku japanin poika ei ole suunnitellu sitä moisille tehoille..nyt tosin aattelin et laitan tohon kattilaan uuden nokka ketjun ja rempautan suuttimet,mut kun täs ny läyhätän kestävyydestä ni tietenkin ajokauden alus narahtaa koko kattila..!
|
|
|||
|
|||
![]()
Noniin, uudet veivit laakeroitu ja männitetty, eri tukevalta vaikuttaa!
SItten pikku puhdehommana tiputettiin laatikko poikkeen ja vauhtis ja eikun koneistamaan, 4-5kg lähti painoo poikeen, joten nyt puhutaan 17kg painoisesta limpusta. enempää ei pikku työlla painoo saanu poikkeen että sopii kaikki olemaan vielä paikoillaan kuten pitää. jospa se hiukan toisi tuota leikkisyyttä koneeseen ![]() Laatikko on taas paikoillaan asetelmineen kaikkineen.
|
||||
|
||||
![]()
Siellä pajassa ei näköjään lyödä hanskoja tiskiin pienien vastoinkäymisten kohdalla ja ruveta ryyppäämään, ei voi kuin suu pyöreenä ihmetellä tuota innokkuutta ja aikaan saamista...
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |