Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.12.2012, 21:22
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Perusasetus

Kyllä. näin on, minä jo mietin että mitä armeijan hommia Velho tähän sotkee nyt Eläkä hamuile tuota konetta minun nokan edestä.. PRKL

Vanha 22.12.2012, 22:08
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Kyllä. näin on, minä jo mietin että mitä armeijan hommia Velho tähän sotkee nyt Eläkä hamuile tuota konetta minun nokan edestä.. PRKL
en en - mä aion sekoittaa pakkaa seuraavaks cdi tekniikan siirtämisellä 70 lukuseen
Vanha 22.12.2012, 23:25
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Perusasetus

jos se on vaan niin että toyota hylkii mersua
Vanha 23.12.2012, 00:57
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Villi veikkaus kun tota kuvaa kattelee....

Periksi antanut veivi joka suuntaan solmussa. Miltäs näytti k.o sylinterin palotila? Männän laki kyljestä ennen renkaita aivan puhdas. Näytäis siltä että männän ja kannen välissä on ollut jotain nestettä ja venttiilit kiinni kun olet pyöräyttänyt koneen käyntiin. Tarkasta kansipahvi ja suutin ettei ole jäähdytysneste tai kiisseli päässyt tekemään vauriota.
Mulla on rata-auton kanssa myös samanlaisesta tapauksesta kokemuksia kun lähti hyvin kolmella käyntiin ja neljännellä tuli äkkipyssäys ja veivi mutkalle. Oli äärirajoille portattu kanava alukannesta antautunut ja jäähdytysneste päässyt sylinteriin.
Ahtopaineet ei mun mielestä riko yhtä veiviä noin rajusti vaan kaikissa olisi antautumisen merkkejä jos veivejä olisi kiusattu kriittisellä ahtopaineella. Tosin voin olla väärässäkin.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 23.12.2012 01:00
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2012, 07:00
Veteraani+

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
en en - mä aion sekoittaa pakkaa seuraavaks cdi tekniikan siirtämisellä 70 lukuseen
Jos minulla tulee se ruottin keikka, niin samalla tulisi suomeen CDI mosakin'? näkyi nekin kohtuu halpoja olevan tuolla purkaamolla, mutta taitaa tosin olla fiksuin ostaa koko auto tuossa projetkissa?

Nietu, voisi olla mahdollista että ennne turboaikaa oisi ottanut kone siipeensä, juurikin ykkösen osalla nestettä männänpäälle ja käyntiin. Ei vain tullu niin tarkasti katottua tuota dekkitasoa kun onnessani tuota kasasin, puolikin milliä riittää että on alku ja sitten helpolla vääntyy loput.Ja nyt varmasti on laki puhdas ku tyti dieselin puoliksi palamattomana ulos putkesta.
Vanha 23.12.2012, 09:16
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Perusasetus

^^^^^
kiitos ajatuksesta, mä kyl tarviin koko auton johtosarjoineen ja takakelkkoineen ... mut ei siitä sen enmpiä tässä ...

jaksamisia rojektiin !
Vanha 23.12.2012, 10:57
pulu:n Avatar
pulu pulu ei ole kirjautuneena
Konkari++

Rekisteröitynyt: 27.04.03
Sijainti: lahti, .
Perusasetus

no johan toi pata vastustaa...omas virvelis toi kattila on kestänny hyvin,se nostettiin pumpun ja ahtimen vaihdon jälkeen keulalle ja on saannu tennarii oikeen olan takaa,ja mun rojektis on enempi työn alla sen ajettavuus ku japanin poika ei ole suunnitellu sitä moisille tehoille..nyt tosin aattelin et laitan tohon kattilaan uuden nokka ketjun ja rempautan suuttimet,mut kun täs ny läyhätän kestävyydestä ni tietenkin ajokauden alus narahtaa koko kattila..!
Vastaa lainaten
Vanha 23.12.2012, 19:32
Veteraani+

Perusasetus

Noniin, uudet veivit laakeroitu ja männitetty, eri tukevalta vaikuttaa!

SItten pikku puhdehommana tiputettiin laatikko poikkeen ja vauhtis ja eikun koneistamaan, 4-5kg lähti painoo poikeen, joten nyt puhutaan 17kg painoisesta limpusta. enempää ei pikku työlla painoo saanu poikkeen että sopii kaikki olemaan vielä paikoillaan kuten pitää. jospa se hiukan toisi tuota leikkisyyttä koneeseen

Laatikko on taas paikoillaan asetelmineen kaikkineen.
Vanha 23.12.2012, 20:21
JariKoo:n Avatar
JariKoo JariKoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 10.03.08
Sijainti: Siilinjärvi
Perusasetus

Siellä pajassa ei näköjään lyödä hanskoja tiskiin pienien vastoinkäymisten kohdalla ja ruveta ryyppäämään, ei voi kuin suu pyöreenä ihmetellä tuota innokkuutta ja aikaan saamista.... Tip tap peukkuja ylös!
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04

Sivu luotu: 20:18 (GMT +2).