![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Jollain vaan on se metallin käsittely hanskassa ja se näkyy jäljessä ![]()
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Hyvää settiä. Itse tein omaan Geehen juurikin samantyylisen vinssipedin. Oli näppärä käyttää tota vakiopuskuria. PS: katoin tota yhtä proton kuvaa ja ihmettelin että mikä ihmeen muuntaja sielä on katolla, mutta se taitaaki olla takana olevasta talosta.
![]()
__________________
Steady as she goes... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Hienoa jälkeä!
Eikö ole mukava autonmalli G:ssä kun osat valmistuu ihan kanttailemalla. Kaarevia peltejä olisi vähä työlääämpi valmistaa, tai tarvitsisi ainakin enempi työkaluja. Ryppäskö kuinka kaaret kun ne hitsasit? vai oletko vielä kerennyt. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ompas siinä pirun komee Proto. Kansa vaatii lisää kuvia
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Ja josko siitä Magiruksestakin?
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Hei vaan ja onpas mukava seurata tätä. Pienellä budjetilla ja osaavissa käsissä on hyvä yhdistelmä.
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Helppoa kun heinänteko kun tietää mitä tekee.
![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Mä luulen että vielä muokkaan ton etupuskurin sellaiseksi kuin pitääkin. Vinssi on liian ulkona eikä toi rosterinen kehto enää sovi kuvioihin. Vaatimustaso nousi vähän kun mietittiin tehdäänkö autosta puolikiiltävä musta vai täyskiiltävä (värivaihtoehdot on vähissä kun ittelle tekee ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tossa pari kuvaa Sisu-"osista" joita tuli väsättyä useampikin. Toin 3 kpl Protoa Saksaan 2007-2008 ja tein niihin kaikkiin uudet lavat ja hytit yms. Yksi näistä oli sitten se enemmän rakennettu joka alussa esiteltiinkin. Yksi näistä tuli rakennettua itselle (yllättäen kiiltävän musta) ja myytyä Sveitsiin heti kun valmistui (ei ollut tosin tarkoitus), kolmas on Bodensee:ssä yhä alkuperäisenä mutta myytynä uusien osien kanssa (ostaja vastaa asennuksesta ja maalauksesta). Samalle ostajalle meni 10m pitkä helvetillinen venetraileri 14.00-20 renkailla ja hydrauliikalla - toimii tosin nykyään puunsiirto-tehtävissä. Kuvissa jotain rakentelukuvia noista Sisun hyteistä ja joku välikuva tosta Expedition-versiosta (kirjavuus miehistöhytissä rakentelun aikana johtuu hitsauksen kestävästä pohjamaalista). Toi alkuperäis-Proto on juuri sama kuin kermanvärinen auto, välissä tosin nielty tonni ruostetta mutta ei siitä rumempaa tullut vaikka piti
![]() Proton puskuria piti hieman modifioida (valot ulommaksi) viime metreillä että saatiin Tüv aikaiseksi, unohtamatta sata muuta juttua mitkä meinas viedä hermot... No sainpahan ajella "uudella" Protolla ![]() ![]() Ps. Yhdessä kuvassa näkyvä Iveco on kermanvärisen Proton omistajan naapurin rakentama (hyvä metallimies joka työskentelee kuvasta 100 metrin päässä sijaitsevassa sähkölaitoksessa). Värisävy löytyi edullisesti Proton ylijäämistä... Ps2. Paljon informaatio-helppiä tarvittiin tietysti varsinkin kun toi uus 611 sovitettiin Leylandin tilalle. Tälläkin foorumilla majailee pari Valmet-Gurua ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]()
Arvostan, mahtavaa tekemistä ja tulosta!
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tekijämiehiä!Upeata työtä!Paljonkohan hytin putkikehikko jäi painamaan?Noilla Gn takasivupelleillä vois olla kysyntää markkinolilla...
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Hetkinen tarkoittako kyseinen proto nyt sitä, että julma tappeleminen päälle aken/trafin kanssa, jotta saa suomeen kilpiin duppelhytti proton?
![]() Ehdottelemista aloitellessa voisi varmaan jo suoraan samaan postilaatikkoon pudottaa kantelun eu-tuomioistuimeen, että ake/trafi kiusaa ![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Mites tän kanssa kävi? Ollaanko sitä jo Suomessa?
Kyllä taitaa tulla tippa linssiin, jos tuo safariproto tulee maailmalla vastaan ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mersu Geellä | risukärsä | Maasturiprojektit | 266 | 05.08.2014 05:50 |
Myydään / Vaihdetaan Pajero 89 isolla laatikolla | Nasty | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.08.2012 18:03 |
Ruostetta ei rahalla saa HJ 60 | Möttis | Maasturiprojektit | 0 | 17.12.2010 21:06 |
M: Vinssi isolla Veellä | MoggiMies | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 25 | 24.05.2006 15:38 |
M: Moottori isolla ÄMMÄLLÄ | Pauli | O/M/V Muut | 0 | 16.03.2004 14:13 |