![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Yhden parisuhteen...
|
||||
|
||||
![]()
Suunnistusläppärin. Acer "kadottaa" akun jos päästää ihan tyhjäksi asti. Bios päivitys auttaa löytämään kadonneen akun ja tottahan se meni vituiks. Joskus aiemmin onnistui mutta nyt kosahti ja ei kirvelläkään konetta käyntiin. Löysin ohjeet miten saa takas elävien kirjoihin ja nyt toimii, thänk kaad!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Minäkin luulin 2vuotta sit korjanneeni mut.......
|
|||
|
|||
![]()
mukavaa! mä oon huomannut, että korjaustoiminnan pitää olla koko ajan käynnissä ettei tuu isompaa remonttia... Pääse pikkasilla paikkauksilla
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Startin solenoidín ja varsinaisen väliset kytkennät puhtaaksi hapettumista. Alkoi startti pyörittämään ihan eri malliin, eikä johtoliitokset kuumene enää.
|
|||
|
|||
![]()
GR patun hehkuja värkkäilin, niissä näkyykin riittävän arpeettia
![]() Mitä kylmempi niin lyhyempi hehkuaika, joo ja lämpöanturi toimii oikein. Rasvailin nipat ja vedin loput vakioputkesta nytkysahalla osiin ja taittelin roskiin. On muuten kumma jos tuommosella vakioputkella joka on paikkahitsailtu 10cm välein melkein umpeen ei nouse pakopaineet... nyt 30cm 3" ränniä, ei ahdista ![]() Eilen laitoin vänkärinpuolen napalukon liimalla kiinni ja tänään näky löystyneen kuskin puoli, mikähän noita riivaa? On nuo normalisti kai pysyny kiinni. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
mun volvo tekee samaa, kylmällä koneella hehku on naks ja naks. sitten lämmällä tai lohkolämppärillä lämmitetty onkin jo sitten paljon pitempi naks ja naks.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
mitä rikoin tänään? | kami | Chit-Chat | 28 | 05.11.2012 20:56 |
Mitä mitä? Ongelmiako softassa vai ylläpidolla? | H_Nietu | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 5 | 18.10.2011 01:40 |
Vinkki:Tänään 1.4. TV2 klo 19.10 | raw | Chit-Chat | 8 | 02.01.2009 20:46 |
Mitä karttaohjelmia käytätte ja mitä gps:ää? | telipeto | Tekniikka & Jutustelu | 53 | 25.09.2008 06:37 |
Mitä tänään hajotin autostani. | Repro | Chit-Chat | 60 | 09.08.2008 22:13 |