Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P
*EIKÖ suuntavilkun käyttötarkoitus ollutkaan kertoa kanssa-autoilijoille siitä mitä AIOTAAN tehdä, vaan mitä TEHTIIN!?!
|
Nyt olet ymmärtäny ihan väärin, vilkut, nuo kivan väriset diskoteekki valot on suunniteltu ihan muuhun käyttöön. Valoilla itsellään luodaan vaan kivaa katkoittain valaistua maisemaa äksöni tilanteesta. Pitää myös muistaa ettei erehdy kuvittelemaan, että vilkun viiksellä ja valoilla olisi joku yhteys, ei niillä ole. Autokoulussahan se jo opetetaan, että rattia hitaassa vauhdissa käänneltäessä on Poliisin pelossa vilkun viikseä ronkkastava. Sillä keltasella vilahtavalla valolla siis ikäänkuin merkataan risteys yms muita ohimenneitä tilanteita toisille.
Lainaus:
*EIKÖ suuntavilkkua käytetäkkään ENNEN kuin kaistaa vaihdetaan, vaan vasta sitten kun jo ollaan ryhmitytty kääntyvälle kaistalle!?!
|
Tässä voisi nyt aavistuksen palata tuohon edelliseen kohtaan, ratinliikkeen ollessa suurissa nopeuksissa melkosen mitätön, vilkun kytkimen hankala käyttö voidaan huoletta sivuuttaa tässä tapauksessa. Mennyt tapahtuma toki voidaan jälkeenpäin merkata kanssa autoilijoiden suureksi rimuksi että edellämenijäkin osasi edes jotain.
Lainaus:
*EIKÖ kärkikolmion takaa tuleva ole väistämisvelvollinen?
|
kolmio on kiva muoto ja näyttää "jännältä" kepin nokassa, se on kuitenkin helppo ja suhteellisen kivuton ohitettava, usein kun on maassa kiinni ja on näinollen liikkumaton. Kannattaa pitää myös mielessä, että merkki pitää sisällään maagisia ominaisuuksia. Jos jostain syystä merkin vierelle on kertynyt jono, josta ensimmäinen auto päättää lähteä poikkeavalle tielle, koko jono mahtuu kyllä lähteä risteyksestä kerralla, vievät jotenkin saman tilan kuin vain se yksi auto. Onhan tällä mystisellä kolmikulmaisella merkillä sitten negatiivisiakin omintakeisuuksia, joku jing/jang juttu tms. Havaintojeni mukaan (suppea ja nihkeä otanta huom!) auton merkin viereltä poikkeavalle tiellä lähtiessä, menee se kiihdytys kuitenkin jotenkin pieleen, jääkylvökoneesta sirotellun jään tai muun roiskeen johdosta, kannattaa se kiihdytys unohtaa ja lyödä hanskat nopeusmittarin päälle ja lukita keppiin vastaus numero 2.
Lainaus:
*Omaa saamattomattomuuttani talviautoilen museoikäisellä kaasarimazdalla. Voi tsiisös, tuota seoksenmuodostamisen vaikeutta aamukohmeessa!
|
Tarkotetaanko tässä nyt auton vai kuljettajan seoksen muodostamisesta aamulla

Jos seos on ollut kohdillaan kuljettajalla illalla, auton seos aamulla on mielestäni merkityksetön
Jaa nii, mikä ketuttaa, töissä koko päivän ja kokopäivä tuhrataan kun käydään kolmesti joulupöperöä syömässä, asiakkaat on poissa jaloista kokopäivän, tässä on nyt intterweppi kahlattu jo läpi eikä kello ole vielä mitään

Pitkä päivä....