![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Tossa on parin vuoden takaa yks huono kuva orbisylinteristä joka on yhdessä suzukissa assistenttina normaalin simpukan lisäksi. Tossa autossa on LJ:n akselit. Tää ohjaus toimii, ja on edellee käytössä samaisessa autossa. Lukonkaan päälleunohtumista ei huomaa ohjauksen jäykistymisenä, on ihan yhtä kevyt lukko päällä kun ilman lukkoa. Muita kuvia en löytäny... ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ohjausta piti tänään laittaa valmiiksi. Ei vaan oikein ehtinyt tai jaksanut. Muutenkin tässä joutuu olemaan vähän niinku "lähtökuopissa". Kun ei koskaan tiedä milloin tuo vaimo alkaa poikimaan
![]() Tänään kävin kuitenkin ajohaluja tyydyttämässä HJ:n kanssa omassa metsässä. Sinne se jäi ![]() ![]() ![]() ![]() Tässä taas kuvia projektista matkan varrelta: Kevyt jäpitys ![]() ![]() Tuollaisen prototyypin tein jakolaatikon kiinnitykseen. Tämä ei ainakaan toistaiseksi ole paikalla, eikä varmaan koskaan tule.
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas tänne taas kuvia.
Hetken olen taas uskaltanut jotain tehdä tälle projektille. Tuo vaimo kun edelleen pitää minua varpaisillaan tuon poikimisen kanssa ![]() ![]() Kuva sylinteristä ja sen kiinnityksestä Itse "teetetyt" olkavarret ![]() Hydrauliikkaöljysäiliö sijoituspaikassaan ![]() Nyt olis suzuki siinä kunnossa, että pääsee hytikkaletkun vetoon. Sitten onkin teoriassa aika lähellä ensimmäinen todellinen ajelu ohjauksen kera ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() vaihdelaatikon tukikumi
Mulla kun on tuossa keksinnössä vaihdelaatikon päässä SJ-410 alkuperäinen vaihdelaatikon tukikumi. Ajattelin tehdä siihen sellaisen puslatuen tähän tyyliin: http://www.lowrangeoffroad.com/index...ion-mount.html
Tuleeko kenellekkään mieleen mitään kumipuslaa mitä vois hyödyntää tuohon? Sen ei tarttis välttämättä olla mitään uretaania. Kuminenkin käy ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mä suunnittelin omaani hiukan samanlaista ja meinasin kokeilla suzukin lehtijousen puslasta kokeilla siihen tarkoitukseen. Kierrätystä pitää yrittää
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
btw hyvän näköstä puuhastelua! |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
m.suzuki sj 410 ja suzuki jx | methäman | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.11.2006 16:14 |