![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Hiljaa hyvä tuleeTänään perkasin vasemman sisälokarin takaa veks ja taiteilin jo uutta paikalleen. Tuon 45 asteeen kulmaan taitetun sisälokarin takapään-kulmankin tinasin sileeksi.. Tuli hieman jatkettua myös oikean takakulman tinausta loppuun. Viimeksi loppu tina kesken. Josko huomenna taas jonkun tunnin kävis heppailemassa.. ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nostan hattua tuosta tinan käytöstä. Pakkelilla ei oikeen tee mitään maasturissa. (Omassa BJ:ssä on sitä kittiä jonkin verran >
![]() Kuulemma vaikeaa toi tinan käyttö vai... ? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
tinaaminen aika helppoa loppupeleissä..vähän harjoittelee,kokeilee ja katsoo miten tina käyttäytyy niin kyl se siitä sujuu..itse kans mielummin tinaan ku hieron pakkelia..nippu puulastoja, vesikippo ja hyvä toho..niillä pärjää
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#4
|
|||
|
|||
![]() Itsenäisyyspäivän ratoksi
Hitsailin kuskin puoleisen takalattian ja etuoven kynnystä..
Vielä pari isoa "paikkaa"... Koko kuskin takakylki ja takakulma. Sitten pääsis näpräämään pikkupaikkoja... Kuten apparin jalkotila.. Kuskin etulokari... Ei se tinaaminen kauhean vaikealta tunnu. Tää on harjoitusauto 2, johon tinaa sulattelen.. Viimeksi muokannut 260z : 06.12.2012 22:59 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jes.. Nyt kun nytkäyttäs:
olis puolikas takakylki kuskinpuolelle tehtävä... Apparin jalkotilaan paikka, pari pikkupaikkaa... Kattoon kuitua ja vahviketta.. Maalia ja saumaliimoja sinne tänne.. Hiontaa.. Perään stefat.. Jakoaskiin nelivedon kytkennän tutkinta/parannus.. Hmmm ... Ei mahoton.. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Pikaisesti luettuna:
Siis minkä ikäinen/millä tekniikalla:
Onko kone B (3litraa) vai 3B (3,4L) Onko javaihteisto 4 vai 5 vaihteinen? onko jakolaatikko mallia "yksiosainen" (yleensä 3 litraisen kanssa) vai halkeava? (uudemmat, siis jakolaatikossa menee sauma mm. alareunassa, siis jakiksen takaosa lähtee irti noin 8? pultilla.) Onko käsijarru jakiksessa, vai taka-akselissa pyörännavoissa? "Extravuotavista" takasivuikkunoista vois päätellä että 3,4 L slipt-tyyppinen jakis, siis 2 osaiset kuoret, ja vois olla käsijarrukin taka-akselilla, kuten esim. hj-60. Siis tuo jakiksen "jollotus" ja etuvedon hylkiminen: hoito riippuu aikalailla tuosta jakiksen tyypistä.... p.s hyvä "pelastus-" projekti, takajousitusta kun virittelee käyttötarpeen mukaan, niin hyvä harrastepeli huonommille teille/kevyeen offiin... toki jos nälkä kasvaa syödessä... |
#7
|
|||
|
|||
![]()
45:sta on saanut vain 4-vaihteisella lootalla.
Ja kardaanikäsijarru aina riippumatta mikä akseli alla (semi tai ff) Toihan on näköjään ff-akselilla eli varmaan sit 3b koneella ja splitti jakis eli samanlainen kuin hj60. Mikäs tän vuosimalli oli -82 vai uudempi?? |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Rojekt Bj 42 Soft Top Exo Cage | Kauttu | Maasturiprojektit | 230 | 01.12.2018 21:43 |
Myydään bj45 | SAMROCK | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 23.03.2010 16:42 |
o: bj45 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 02.01.2006 19:53 | |
M BJ45 | O/M/V Muut | 0 | 12.09.2004 19:52 |