![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
||||
|
||||
![]() Koppa ylös.Lainaus:
Teräksestä teet riittävän leveet ja vahvat a pukit ja eikun maastotunkilla toinen pää ensten ylös, pukki alle, sit toinen ja eiku rulllaat rungon pyörineen poijjes alta. On sulla hurja tahti Late, vaan hienoa että jollakin sentää rojektit edistyy ![]() t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 21.11.2012 23:30 |
#177
|
||||
|
||||
![]()
Tuo typistetty Jeeppi asustelee isosiskon naapurostossa. Vähä surkeen näkönen kun muutama rengas tyhjänä seisoo pihalla. Cummins tuli takapotkuseen letukkaan. Veikkaisin, että käpy (auton omistaja) ainakin satunnaisesti lueskelee offipalstaa.
|
#178
|
||||
|
||||
![]()
Kait tästä kilpipeli tulee vai mitä?hyvänkuulosta projektia aina tällaiset joihin liittyy porttaalit ja lyhennys, pistetään seurantaan.
|
#179
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() sisä tilat tosiaan kärsii juu aikasta paljon lyhennyksessä... ja tuota sellanenkin vivitys kävi mielessä mallia neliveto tapsa, eli syyläri taka lasin paikalle..? sit voi viimestää unohtaa jornimis laverin.. no mut nevor evör tarviis ihmetellä tukkiintunutta syyläriä kura leikkien aikana ![]() no katotaa mitä täst suttaantuu ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#180
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Muuten taas ihan mahtava projekti, peukku tähän loppuun. ![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#181
|
||||
|
||||
![]()
eeihä täs oo kerenny mitää oikee tallil tekee mut tänää sentää kerkesin näpit paskata akseleitte kanssa
![]() vähintääki mielenkiintone oli purkaa vanhat jarru hilut pois.. varmaa siihe ois joku ihan oikee tyylikin mut ei jaksanu päätä vaivata nii kangella väänsin väkiste kengat huitsin Wittuun et pääs käsiks jarru kilpeä kiinni pitäviin kuusio colo muttereihin. shitten sitä kilpee sai nykästyä tarpeeks kauas et sai ison rattaan päätylevyn vejettyä pois. kauhian yksinkertane kötöstys tähän asti ollu, pikkase koittanu vältellä tuotaki hommaa ku ei nuo mekaniikat aina iha suju ![]() toistaseks ratas osastolla kaikki hyvin. hitostako näitä sata vuotta vanhoja paskoja irtaallaa ostaessa kuntoa tietää.. mut nää nyt vaikuttas iha hyviltä onneks ![]() ![]() no eipä noil nii hätä oo. pinion kikkareen jätin viel molempii paikallee ku tahtoo puhaltaa nekin. sit vasta välityksen tarkastukseen.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#182
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#183
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#184
|
||||
|
||||
![]() Onks sielt pirkka loppu???Lainaus:
![]() Ai niin Late, tänään sain viimeinkin pokaalin teksti lätkän postiin, koitappas sitten liimailla se siihen viimevuotisen alle. t. Ismo Ämmä
__________________
http://www.fjdc.org/ -Kulmakorpi Off Road Park- -JEEP HOLIC- https://www.facebook.com/GPKorjausOy/ Viimeksi muokannut ImacInnes : 28.11.2012 22:25 |
#185
|
||||
|
||||
![]()
kiitoksia! pokaalin teksti tuli perille!
![]() tänään ![]() eli tapahtuu seuraavaa: -kopan koko hiekotus. -lyhennys -6 piste kaaret -akseleitte puhallus ja eihän nää nyt iha päivässä valmistu ja pitää tovarits calmari houkutella putken vääntö talkoisiin jotekin. selviää infernaalisen vähemmällä hukka rosentilla putken käytössä ![]() ![]() levy jarruja/puristajia pitäs käyvä ettii noihi akseleihin, hyviä ehotuksia kaivataan? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#186
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#187
|
||||
|
||||
![]() tänää tuli volvo vankka voimanpesä ja iso käsi tallille ![]() puhaltamine jäi tänää. pitää huomen aktivoitua heti aamusta. ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#188
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() mites muute Tapsa siul on käsijarru hoidettu? jortaani jarrun meinasin kötöstellä joteki..
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#189
|
||||
|
||||
![]()
Siä ku laitat sen tatsunin voimalinjan sinne ni siin on pirun hyvä kardaanijarru..
![]() |
#190
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#191
|
||||
|
||||
![]() |
#192
|
||||
|
||||
![]()
eiku SUoMI!!!!! (Koska Late pakotti)
__________________
www.wuoksioffroad.com |
#193
|
||||
|
||||
![]()
Nissan SD33T, vai sisu diesel 33 turbo?
![]() "Voimanlähteenä kummassakin mallissa on AGCO Powerin kolmesylinterinen 33AWI-moottori. Moottorissa on common rail -yhteispaineruiskutus ja neljä venttiiliä per sylinteri. Pakokaasut puhdistetaan DOC-katalysaattorilla ja EGR-järjestelmällä, joka kierrättää pakokaasut jäähdyttimen kautta. Valtra N103, 111 hv / 465 Nm"
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#194
|
||||
|
||||
![]()
Eikäku paa vaan se tatsuni.
![]() ![]() |
#195
|
||||
|
||||
![]()
Datsun SD33T
![]() Ja kyllä, lainattu käyttäjän jv albumista. Saa huutaa jossei saa käyttää! ![]() |
#196
|
||||
|
||||
![]()
no voi perse mikä kone
![]() melko ihanasti vääntää ![]() eih.. kyl taidan pitäytyä SUOMALAISESSA. senverta pitää olla isänmaallinen että Valmet sinne tulee ![]() PAITSI! et akseli painot.... mitäs vittua ku nyt on iha ok et laitan valmetin mut portto painaa enempi reilust vaik on jousittamatonta massaa?? tuleekoha onkelmia?? ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#197
|
||||
|
||||
![]()
ei oo töitte jälkee kerenny lähtee pihalle palelemaan ni tänää aktivoiduin ku tuli personal reiner Calmari piipahtaa tallilla.
vähä meinas usko loppua purkaessa mut kylhä se siin selvis mite purkaantuu ku oli vähä ekan tehny tuhoja ![]() laakereita pitää käyvä kyselee.. tai lähinnä kui monta sataa tonnia maksavat ![]() ja se perkeleen napojen sorvaus kans pitäs jollekki tyrkyttää. jokuse vuoden ku täs joutuu viel teetättää muil sorvaukset siinhä se sorvin hinta sit olikin.. ![]() murroksen kumit, pinionin stehvat ja lukon kalvot menee kans to do listalle. nooh. onneks on koht vähä pitempiä vapaita pääsee korin ja rungon muutoksie kimppuun.. ![]() ![]() EDIT: kattelin palstan vanhoja volvolaisten levyjarrutus topikkeja mut en löytäny oikee muita ku 16" tuumaselle tietoa/guvia. Tapsan patrollinki jarrut ilmeisesti sit 16" vanteelle? prrkkl ku on 15" vanteet ja kumit jo ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability Viimeksi muokannut young n dum : 04.12.2012 23:10 |
#198
|
||||
|
||||
![]()
nonii saatana! rupesha se lyhenemään pikkuhiljaa
![]() iha ekaks suhuttelin vähä hiekkaa. kyl oli kiva suhautella vai vähä hatara olo olikin ![]() ![]() ![]() - 40 cm.. tuon verra ku lyhentää tulee just nii töpö ku voi lateilla olla. veli antti ja Calmari vähä jeesas tuos mitotukses ku se ei oikee oo vahvinta alaa miulla ![]() ![]() huomen karkeesti katkasen kopan, on meinaan aikasta herkku tehä pääkaari yms ku ottaa taka osan kattoa pois ejestä.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#199
|
||||
|
||||
![]()
^^^
vekkulin muotonen pyörän"kaari" tulee ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#200
|
|||
|
|||
![]()
Itse olisin sen verran laiskana tehnyt sen katkaisun katosta ja tuolta takaosasta, samaan tyyliin kuten läjästä, jolloin kaari jääny orkkikseksi. Ei sitä olisi tarvinnut uudestaan muotoilla. Mutta Latelta ei voi muuta odotttaa kuin priimaa joten jännityksellä odotetaan mitä tuleman pitää
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |