![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() mulla on aina hajonnut hj:sta murros niin että pyörä on jäänyt aina jumiin.. 5 kpl tullut niitä pienistettyä.. ja olen joutun purkaan navan siinä paikas että saan palaset pois välistä. niin murros on varmaan tuos hajonnut kans niin...
|
|
||||
|
||||
![]()
eikö ole kaikein selevin kun purat navat ja kattot hajosko se murros vai mikä sielä jumitti?? niin tiedät sitte jumittumisen syyn...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joko niitä kuvia saa siitä hajonneesta klimpistä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Just tulin kotio ja heti kysellään kuvia.
![]() Laitetaan kunhan ehditään. |
|
||||
|
||||
![]()
Nappaan myöhemmin putsatusta murrosjäänteestä kuvan.
|
|
||||
|
||||
![]()
No kyllä sä oikeassa olit, kai näillä "offipeleillä" on turvallisinta ajella tiellä takavedolla. Kovasti kannustin auton elvyttämistä mutta toki itse paremmin tiedät. Itse oon 4v turannut ja 4tkm ajanut, hyvä suhde
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Nojaa, pitäis tarkistaa noi vermeet aina mettäajon jälkeen. Mulla ei vaan oikeasti aika riitä, eikä ole lainkaan tiloja, eikä liioin vermeitä riittämiin. Aika tarkkaan kolme vuotta oli auto ja kilsoja tuli vissiin 35 tkm jollen vallan väärin laskenut.
|
|
|||
|
|||
![]()
Saaks tässä topicissa kysäistä samalla, että mistä tunnistaa, että noi vetoakselit tai murrokset ei ole ihan kunnossa avaamatta napaa ? Mä vaan mietin, että tunnistaako ehjääkään oikeasti täysin ehjäksi jos ei tee ultraäänitarkastusta ?
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Itse olen joka vuosi purkanut ja putsannut tallissa murrokset, joskus 2kert vuodessa. Aika hyvin niistä on pystyny katsomaan pesun jälkeen kuntoa. Pienikin halkeema maljassa tai välys niin lentää romulaariin. t JOs on ehjä ja suht jämy, niin takas uusilla rasvoilla. Eikä ole mettässä tälleen tarvinnu vaihtaa kuin kerran. Kaikkea muuta voimansiirtoa sitten onkin menny ![]() Autonahan mulla on aina ollu joku ryhävalas |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tamgears/kokemuksia tavaroista | Anadeus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.01.2010 21:14 |
Saatanan ryssät | VonLeka | Chit-Chat | 37 | 20.10.2009 07:30 |
Tamgears | nettijussi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 21.06.2004 23:45 |
Saatanan warettajat | tuska | URL | 0 | 05.03.2003 18:52 |
Saatanan Palvonta Leviää! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:28 |