![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Sama perä kävi ainakin miun 1gen pajeen 1gen 2.5 td mallista. Lyhkäsessä taitaa olla aina avoin pikkuperä vakiona?
Kolmelitrasessa 1gen on jo eri välitykset. Motti on yllättävän vääntävä ainakin korvauskaasarilla, eikä pelännyt vettäkään uusilla sähkökamoilla ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
toyotan diesel moottorien erot | 0201346 | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 17.12.2011 16:30 |
Pajero gen1-gen2 moottorien erot | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.02.2011 21:38 |
King Cab bensa-diesel erot | panzer | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 14.03.2008 16:45 |
bensa disco vastaan bensa pajero | nansen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 21.09.2005 17:03 |
bensa vs. diesel | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.07.2005 08:19 |