![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Pikkusen radio kohahtaa kun pitkille vaihtaa, mutta tasottuu hetken päästä. Ja toki tuossa suhteessa laadukas soitin kompensoi kohinaa huomattavasti. Nämä siis "ei-canväylä-autossa"... Lähetysajoista niin toimitukset tulee raahesta, posti lienee se hitain lenkki kun olen elekmasta tavaraa tilannu... Mutta eivät siis turhaan tupeksi siellä lähetyspäässä, ainakaan tähän asti.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla riippuu ainakin radion kanavasta onko vaan alkupoksahdus vai jatkuva kohina. Vois poistua kokonaan kun maadoittais ballastit, nykyään ovat muovisessa tuulettimenrungossa kiinni nippusiteillä.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lerssisellä oli kyllä pointtia kirjoituksessa, mutta onneksi peruspenaa nuo vähäiset häiriöt ei häiritse. Esim. itellä tuossa jahtiooppelissa tulee enempi radiohäikkää muista maadotusongelmista johtuen kuin lisäpitkien ksenoneista. Ootko Lerssinen testannu näitä uudempia paremmin häiriösuojattuja ksenoneita, kuten tuo hehkuttamani Cobran digibalasti? |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on käyttiksessä (-04 vw) lyhyillä ja pitkillä nuo Elekman myymät Ollon h7 35w sarjat.
Pelaa hyvin, ei tee häiriötä radioon eikä sytytä vikavaloja vaikkei olekkaan lisävastuksia. Huono puoli on että nuo ovat vain 12voltin ballasteilla, ei voi laittaa maasturiin ilman jännitteen alenninta. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Unimoggeja ja jutustelua aiheesta | pee | Tekniikka & Jutustelu | 694 | 26.07.2025 22:25 |
Kanadalaisten/Ruotsalaisten jutustelua eräästä c303:sta | Jeeper | Chit-Chat | 12 | 21.12.2008 15:50 |
Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
Pieniä huomioita ( jutustelua) | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.09.2004 18:06 |
Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |