![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Päääääässä liikkuu, ei mitään...Aaaaaaaamukänni paras känni... ![]() Töttörööörööö, olen retard. Ps: Olen hassu ja jätän koneen auki, ja sammun. Onneksi kaverit kirjoittelee puolestani tänne... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Selvä merkki puutteellisesta tietoturvasta...
|
||||
|
||||
![]()
Tuliko pahakin rapula
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tää sopiikin hyvin tähän aiheeseen
![]() Tullu katteltua jonkin verti juutuubissa videoita tuolta Venäjän tienpäältä. Välillä kyl mietityttää et onko ne sokeita vai ajaako ne täydessä tuubassa siellä... Olis kans mielenkiintosta nähdä Venäläisen "autovahinkokeskuksen" kokoelma ja mikä lie mahtaa olla vuoden kolarisaldo siellä ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Uuden venäjälle rekisteröidyn auton keski-ikä on noin kaks vuotta et miettikääs sitä
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään M: ei enää mitään | Erturo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 09.10.2009 17:44 |
Myydään ei enää mitään | Erturo | O/M/V Muut | 0 | 31.08.2009 18:32 |
Ei mitään mahdottomia aikoja | Firebird | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 28.10.2004 10:07 |
ei mitään haikaroita | bono | Jokes | 1 | 14.10.2004 11:51 |
VAKIO=EI MITÄÄN | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 29.05.2004 18:51 |