![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Roverin perään passaa putkipääty 219,1mm . Tarvii vain avartaa rattaan kohdalle hahlot ja madaltaa öljytilan pienentämäksi ja edessä panhard tangon tilan takia. Öljyntäyttöaukko vanhasta kannesta tai hydrauliikkaliikkeestä, hitsaten kiinni. Paksuus minimi 6,3mm.
DIN 2617 Vanha siis rälläköidään pois kokonaan. Takana menee lyhentämättä, öljyä mahtuu paljon enemmän. Edessä pitää lyhentää (madaltaa) pari senttiä, mahdollisimman lähelle ratasta sisäpuolella, että jää tilaa panhardille.
__________________
-Jyrki- Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.) Viimeksi muokannut ZeiZei : 21.11.2012 23:40 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj410 banjon öljyvuodon korjaus? | tume22 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2010 17:56 |
Myyty banjon panssari vaikka suzukiin | Kankku | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 23 | 05.05.2010 21:22 |
Ostetaan (halpa) mig hitsuu kone | nyyperi | O/M/V Muut | 5 | 20.03.2010 15:21 |
Banjon hitsaus | Uazmies | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 09.10.2007 18:57 |
Kymppipulttiseen paksumpi banjon koppa, mistä? | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.11.2005 21:56 |