Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.11.2012, 19:22
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

neuvottelut Espanjassa ?

__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 22.11.2012, 00:27
akiky:n Avatar
akiky akiky ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 30.01.08
Sijainti: Kouvola, Finland.
Viestit: 364
Perusasetus

Ei onneksi ole pitkäkään aika tuohon ekaan kisaan niin nähään miten homma pelittää.

Tietysti sääntöjä/aikatauluja yms turhuuksia jotkut vois kaivata, mutta ne on kait vaan heikoille.
__________________
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 22.11.2012, 08:48
slipoveri slipoveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.05
Sijainti: vihti
Viestit: 489
Perusasetus

eikös tuolla aiemmin kerrottu ettei tätä hommaa pilata turhilla säännöillä
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 22.11.2012, 14:19
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

No mikä tässä nyt on niin vaikeeta että pitää ilkkua koko ajan??? Tarkoitushan on vain se että mahdollisimman moni pääsee ajamaan mahdollisimman järkevillä säännöillä. Ensimmäisellä sivullahan on mainittu nuo tulevat sääntömuutokset lähes kaikki, elikkä lisäksi tulee se että modissa on suurin rengaskoko 925 mm koska eniten käytetyt modi luokan renkaat kuten 37" Bogger ja Irok ei aina mene läpi tuosta 915 mm mitasta. (jotkin tosin menee muttei kaikki, riippuu valmistuserästä) Protoihin tulee ylärajaksi 46" elikkä todennnäköisesti 1150 mm miim saadaan nekin mukaan joilla on 44" renkaita.

Muistutan vielä että taitaa Sulvollakin olla 39,5" Irokit ja voitti vissiin protoluokan jos olen oikeassa.

Nettisivut aukeaa 1-2 viikon sisällä ja samalla tulee näkyviin säännöt.

Näillä näkymin jos kaikki menee putkeen niin tämä Cup ajetaan AKK:n alla, saadaan silleen ne punakilvet ja voidaan unohtaa trailerit. Tämä tietenkin sillä ehdolla että AKK ei ala vaatimaan mitään tulenkestäviä kalsareita tai kypäriä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 22.11.2012, 15:01
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Smile

Toivottavasti etenee suotuisasti


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Nettisivut aukeaa 1-2 viikon sisällä ja samalla tulee näkyviin säännöt.

Näillä näkymin jos kaikki menee putkeen niin tämä Cup ajetaan AKK:n alla, saadaan silleen ne punakilvet ja voidaan unohtaa trailerit. Tämä tietenkin sillä ehdolla että AKK ei ala vaatimaan mitään tulenkestäviä kalsareita tai kypäriä.
Ei taida nuo kalsarit ja kypärä muodostua suurimmaksi ongelmaksi vaan Trafin suhtautuminen noihin rakentamattomien/rakennettujen kilpurien tieliikennekelpoisuuteen Ne punakilvet kun ei tule pelkästään sillä, että kisat ajetaan AKK:n alla vaan se edellyttää aika paljon (asenne) muutoksia vanhan Offisuunnistuksen "vapaaseen" ilmapiiriin
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 22.11.2012, 15:43
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Ei taida nuo kalsarit ja kypärä muodostua suurimmaksi ongelmaksi vaan Trafin suhtautuminen noihin rakentamattomien/rakennettujen kilpurien tieliikennekelpoisuuteen Ne punakilvet kun ei tule pelkästään sillä, että kisat ajetaan AKK:n alla vaan se edellyttää aika paljon (asenne) muutoksia vanhan Offisuunnistuksen "vapaaseen" ilmapiiriin
Asiasta on oltu yhteydessä jo muutaman kerran AKK:hon ja näyttäisi siltä että se onnistuu aika järkevästi mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. Toinen vaihtoehto on että perustamme oman kattojärjestön kuten AKK. Jokaisesta entisestä läänistä 1 kerho mukaan ja sitten yhteiset säännöt ja kilpailukalenteri niin kilpiä voisi alkaa saamaan, mutta jos tuo AKK homma menee niin kuin se näyttää niin se on huomattavasti helpompi järjestäjille.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.11.2012, 23:15
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Exclamation

Huomioikaa tämäkin jos erillistä keskusliittoa mietitte


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
Asiasta on oltu yhteydessä jo muutaman kerran AKK:hon ja näyttäisi siltä että se onnistuu aika järkevästi mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. Toinen vaihtoehto on että perustamme oman kattojärjestön kuten AKK. Jokaisesta entisestä läänistä 1 kerho mukaan ja sitten yhteiset säännöt ja kilpailukalenteri niin kilpiä voisi alkaa saamaan, mutta jos tuo AKK homma menee niin kuin se näyttää niin se on huomattavasti helpompi järjestäjille.
Tuota toista vaihtoehtoa miettiessä kannattaa huomioida tämä ettei käytä turhaan energiaa asiaan jossa lopputulos voi olla pettymys!
http://harrasteralli.net/wp-content/...rtoluvista.pdf
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suunnistus cupin säännöt kaudelle 2013 Paavo Tekniikka & Jutustelu 251 23.09.2013 16:44
Myyty Modiluokan Suzuki Samurai 1.9td make-lj O/M/V Ajoneuvot 9 05.08.2013 01:38
Uusi Offroad portaali kaipaa tuottajia Flash Tekniikka & Jutustelu 65 03.12.2006 20:29
Paras NHL siirto kaudelle 05-06 SamppaKoti Jääkiekko 13 15.09.2005 14:06
Sääntömuutokset kaudelle 2002-2003 reindeer Salibandy 0 24.06.2002 15:40


Sivu luotu: 17:07 (GMT +2).