![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Vois ollakin, miula mittari vajoaa aina ku tökkää kärryn pistokkeen kii.
__________________
Emmie tiiä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hj 60 polttoaine mittari | Rohmo | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 30.09.2012 11:54 |
| Mistä etsiä vikaa kun polttoaine mittari temppuilee? | ärjyy70 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.01.2012 00:19 |
| taron polttoaine mittari | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.11.2010 13:22 |
| hj´ssa ei pelaa polttoaine/voltti mittari missä vika? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 05.11.2009 18:47 |
| Nopeus ja polttoaine mittari ei näytä mitään? | 86vette | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 29.07.2006 22:16 |