Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.11.2012, 08:23
Jande Jande ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.11.06
Sijainti: Posio, Finland.
Viestit: 652
Perusasetus

tuosta hdj jouset nostaa yleensä 2-3 tuumaa.
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=103793

__________________
Suzuki Jimny 1.9TD
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.11.2012, 09:30
leivinuuni:n Avatar
leivinuuni leivinuuni ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 18.11.05
Sijainti: Luumäki
Viestit: 310
Perusasetus

hoihoi


http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=82929
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.11.2012, 11:20
Pelber Pelber ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 09.08.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 107
Perusasetus

Minkäläiset lukkoakselit lj:stä löytyy vakion? Kitkalukot vai vaijeri?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 15.11.2012, 12:55
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pelber Näytä viesti
Minkäläiset lukkoakselit lj:stä löytyy vakion? Kitkalukot vai vaijeri?
takana kitka,edessä kaikki mielikuvituksen varassa
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.02.2014, 16:51
hodarirok:n Avatar
hodarirok hodarirok ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.02.13
Sijainti: Kausala
Viestit: 630
Perusasetus

Läide 70


Tämmönen korotusta vailla!
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	läjä munkeilla.jpg‎
Views:	197
Size:	25,5 Kt
ID:	46513  
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 25.02.2014, 17:11
Repro:n Avatar
Repro Repro ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.10.04
Sijainti: Lappeenranta, Finland.
Viestit: 9.050
Perusasetus

Hi-Steer varret kun asentaa niin suosittelisin laskemaan panhard tangon kiinnitystä rungon päästä alemmas, ohjausvarsi ja panhard tanko pitäs olla samassa linjassa ettei monttuun osuessa ohjaile itekseen.
__________________
Montenegro Offroad Club#10
Montenegro Racing #4
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 25.02.2014, 17:13
Henaa:n Avatar
Henaa Henaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.13
Sijainti: Sastamala
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Repro Näytä viesti
Hi-Steer varret kun asentaa niin suosittelisin laskemaan panhard tangon kiinnitystä rungon päästä alemmas, ohjausvarsi ja panhard tanko pitäs olla samassa linjassa ettei monttuun osuessa ohjaile itekseen.
Kiitokset tästä neuvosta.
__________________
-MMC-
-Team metsäkeijut-
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.02.2014, 21:53
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Joo ja tosiaan noilla highsteer varsilla apparinpuoleinen raidetangonpää jää kauemmas vanteesta ku tavallisilla eli voi käyttää myös enempi sisäänpäin levittäviä vanteita ku -44. Simpukkaan vaihdettu suora sektorivarsi taasen korjaa vetotangon kulmaa panhardiin nähden,koska vetotanko nousee kummastakin päästä ylemmäs.
Toki kuten Repro edellä mainitsi kannataa vähääkään reilummalla jousikorotuksella panhardin korvallista laskea rungonpuolelta. Parantaa joustoja sekä kulkee etu ja takapyörä samaa raidetta.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 26.02.2014, 19:39
Tossavainen:n Avatar
Tossavainen Tossavainen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 28.06.09
Sijainti: Joensuu/Ilomantsi
Viestit: 308
Perusasetus

Hommasin vanhempi koppasen lj:n tuossa jokin aika sitten ja nyt olisi harkinnassa jonkinlainen "budjetti korotus" kyseiseen laitteeseen. Tarkoituksena olisi myös pyöräyttää jotkut 33-renkaat alle.

Sähkövinssi löytyykin jo varastosta joten sekin sovitellaan keulalle,

minkä verran lj:tä kannattaa korotella kun auto tulisi olemaan käyttöautona jolla myös tienpäällä tullaan melko paljon liikkumaan, eli ajettavuus saisi säilyä kohtuullisena.

Valmiita korotussarjoja en aio ostaa vaan tarkoitus olisi pienellä sijoituksella vähän muuttaa ulkonäköä ja maasto ominaisuuksia.

Mitä jousia/iskareita olette omissanne käyttäneet? Ilmeisesti hdj jouset on yleinen korotus keino mutta onko se toimiva korotus käyttiksenä toimivaan ajoneuvoon?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 02:46 (GMT +2).