![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tarkennetaan sen verran että D1 tuli vuosina 89-94 LT77/230, 200TDi'llä tai 3.5EFI'llä ja 95-98 380/230 300TDi'llä tai 3.9EFI'llä, autoaskit oli vuosimallista riippumatta tutut ja epäturvalliset ZF't. Sisustakin eroaa ekan ja tokan D1-sarjan välillä eikä kaikkia peltiosiakaan ole vaihdettavissa suoraan keskenään. Perävälitykset kaikissa sama Range-3.54 ja akselileveys muistaakseni joku 145 tai 147mm, saattoi olla Serieksenkin toi leveys... Kaikissa D1'ssä samat Roverperät kuin vanhemmissa joten Serieksen hitaampi 4.7-välitys menee heittämällä. Vanteiden jako vastaavasti sama vuodesta -48 (Series 1-3, RRC, 90/110, D1). D2'ssa sitten eri akselit, eri jako, välityksistä ei mitään havaintoa ja muutekin sisustaa lukuunottamatta eri auto. Koneet Td5 tai 4.0/4.6 V8'ja, eri ruisku kuin vanhemmissa. Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Näyttäisi tuossa autossa olevan joku varashälytin. Mitenkäs sen saisi poistettua käytöstä ? Lähteekös samalla pois pelistä kauko-ohjattu keskuslukko ? Jostain tuli luettua että noi sähköreleet menee helpolla sekaisin ja mulle riittää ihan avaimella toimivat lukot
![]() EDIT: ajonesto on siis samassa systeemissä, eli sekin pitää saada pois käytöstä. Sulakkeita on näemmä 2 kpl murtohälyttimelle ja 1 kpl hälyttimelle (?)
__________________
Tumpula Racing Team Viimeksi muokannut Heguli : 10.11.2012 16:43 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Taitaa siinä tapauksessa mennä testerikeikaksi...?
Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mihin se testeri kiinnitetään ykkös discossa?
Kurkkaappa siihen jarrutehostajan eteen onko siinä hälyytin? Sellainen musta defa (muistaakseni). Sit googlella miten se poistetaan käytöstä. Kaksi ainakin poistettu mun toimesta, mut mä en täällä ala neuvomaan miten ajonesto ohitetaan. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Niin aivan, eihän ekoissa ole mitään OBDII-porttia... Tulikohan se -96, ja auttaako sekään mitään...
En tiedä tuon taivaallista näistä sähköhimpuleista mitään taikka mihin mikäkin testeri kytketään saati sitten mitä niillä saadaan aikaiseksi! Serieksessä kun valokynä ja hanuri hoitaa testerin virkaa ![]() Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Maagisen pistokkeen löydät varmaan helposti, roikkuu aneemisena piuhojen varassa verhoilun takana kuskin jalkatilassa oikealla. Ajonesto on sellainen mukava lisäjännitystä tuova erikoisominaisuus tuoreemmissa autoissa. Omistajien mahdollisuudet aiheuttaa kalliita pajaremppoja kasvaa eksponentiaalisesti mutta rosvoja ne edes hidastakaan... On tää hienoa!
Andy
__________________
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Juu, on siinä pistoke. 300tdi siis koneena.
Siinä on muistaakseni kahta eri versiota ajonestona. Spider hälyytin joka hoitaa ajoneston samalla tai edc katkaisee startti virran ja pumpun virran. Nää ihan muistista. Onko punainen valo vilkkunut mittaristossa kun auto temppuillut käynnistymisen kanssa? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Moi!
Mulla on se -98 V8.....siinä on ratin alla se ODB pistoke...ABS, häly ym aukee siitä ja moottorin ohjaus (14cux) on kartturin A pilarin juuressa! //Janne
__________________
discovery 1 -98 V8 projekti "Fenix" "".......British humour......!" |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No kai munkin pitää ilmoittautua.
Mun 89 200tdi mikä on ollu pois käytöstä n.5vuotta. (on ollu noita joulun alus kiireitä) ![]() Näillä sijoilla lepäs viime kesän ennenku vedin takas talliin ja rupesin työstämään takas liikenteeseen. Nyt olis taas pikku kimmokkeet offihommiin päällä ett eiköhän se siitä. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja takakardaanin kumilimppu vaatii välikappaleen tai vaihtoehtoisesti Rangen takakardaanin (itselläni jälkimmäinen) Kaitsu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 12.11.2012 10:26 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Traktori-topic | baxxter | Chit-Chat | 482 | 30.05.2024 22:46 |
topic poisto | Heguli | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 2 | 11.05.2011 08:28 |
Flippikeula topic | Repro | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 03.12.2007 21:37 |
Uusi topic | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 37 | 02.12.2003 22:20 |