![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Tuo kingi kulkee hieman etukenossa, eli ei sitä ainakaan äärimmilleen ole nostettu, ja siinä tuo korotussarja on kuitenkin ollut jo vuodenpäivät ja nyt vasta tuo vetely alkanut! Saattaa olla selvin kun vien paikalliselle pajalle katottavaks ![]() Luulis siellä selviävän missä on väljyyttä, alkoi nyt myös kummitella mielessä nuo kulmien itsesäätö, että olisko ne liian paksut prikat syynä siihen jumalattomaan vetelemiseen nelikolla?? noh... aika aikaansa kutakin...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tervehdys,
Onko kukaan tehnyt korinkorotusta D22 mallille, eroaako miten D21 korotuksesta, huomioitavaa? Tuli hommattua vm.2000 väli-D22, käyttöautona, alla 31:set, puhtaasti ulkonäöllisistä syistä kori tahtoisi muutaman sentin ylös päin. Jos joku tietää etelä-suomesta jonkinmoista pajaa joka noita korikorotuksia on tehnyt, niin vihjeitä otetaan ilomielin vastaan. Pakkasessa ulkosalla hieman ikävä soveltaa sopivaa ratkaisua omin käsin. ![]() Viimeksi muokannut Zabu : 10.11.2012 08:24 |
#4
|
|||
|
|||
![]()
nyt on kuulkaas kohtalotoverit hyvät neuvot tarpeen... katastus lähestyy ja ilmesty nii omalaatunen sähkövika ettei oma älli piisaa sen ratkasemiseen... kaikki valot pelaa ihan ookoo kun on 0 asennos ja auto käynnis, mut kun kääntää parkeille niin sammuu kaikki myös parkit ja siitä kun sitten kääntää valot päälle asentoo ni syttyy vaan ajovalot ja parkit jää edelleen sammuksiin... sitte kun se antaa olla parkki tai ajovaloasennol ni saattaa yhtäkkii syttyy parkit itestään... yleensä syttyykin mut menee noin 5 minsaa... ei sitä tollasenaa voi leimallekaan viedä ja joku yhden komponentin vika on varmaa kysees eli jos jollain on tätä vaivaa ollu ni auttakaa miestä mäes ja kertokaa et mistä kiikastaa!!!
|
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Jahas, takajarrusylinterissä vuotoa.
Motonetin mukaan löytyy Tokicoa tai Nabcoa, tiivistesarjat erilaiset. Mistähän nämä erottaa? Sylinteri myydään erikseen, 15,87 mm halkaisija, 22,90 eur. Biltemassa löytyisi samankokoinen sylinteri (100, almera, micra, sunny) mäntineen ja tiivisteineen. Mahtaako käydä tilalle?
__________________
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() Kokoeroa ja...Lainaus:
Mikäli mahdollista kattoo uutta ja vanhaa vierekkäin, niin helpottaa kummasti sopivuuden varmistusta. Magdollissesti Micran sylitereissä runko sopii Kingiin, männät joutuu ottaa Kingistä ku niissä kengille tulevat haarat ei muutne mee Micran sylkkiin... Mut männät samaa kokoa, ja saa tiivisteet noista Micran männistä sitten. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
sampolle: siinhä on kaasuläppä. sen vois koittaa lukita auki asentoo jollakin konstilla ja kokeilla sitten et miten se auto pelaa... en oo tutustunnu sen läppäsysteemin toimintaperiaatteeseen kun omaan td27 pannuu laitoin heti vaparin imusarjan ja omavalmiste putket kiinni. mut diiseli toimii ilman kaasuläppää joten sen voi kyl sielt repii poies. oishan se hyvä joku läppä tosin olla jos kone joskus ryntää et saa sen tukahdutettuu... tosin siltäkin välttyy melkovarmasti kun johtaa huohotushöyryt ulkoilmaan.
cybressille: kiitti vinkistä! täytyy alkaa tutkimaan vikaa jahka saa joku päivä inspiraation... |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Pittääpä koittaa lukita auki tuota ja kuulostella miten toimiipi. ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Välitangossa väljää ohjauksessa ja camberit päin hevonvittua!! Siitä nyt alakajaisiks lähetään ![]()
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!! Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10, Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen) |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Iltaa cappi tietäjät, Tuli tuossa hommattua tuommonen -90 cappi ja nyt pikku hiljaa aletaan parsimaan retkahtaneet paikat kuntoon.
Eli onkos jollakulla hyviä vinkkejä kuin nuot oven saranatapit lähtee irti?? Sokka otettu pois ja annettu lekaa oikeen huolella mutta eivät tee elettäkään lähteäkseen. kovin ovat ruosteisen näköset joten ovatko vaan niin tiukassa? Uskaltaako antaa lämpöä?? Kiitokset vastauksista. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
#13
|
|||
|
|||
![]()
Pystyyköhän kingin/terranon keulalle kohtuudella tahi mitenkään järkevästi mahduttamaan gr-patrollin kutoskonetta? Tai muuta kutosturbodiiseliä - mikä mahtais mennä kivuttomammin vai meniskö mikään?
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Onhan niitä...Lainaus:
Mikäli perse kestäs, niin OM605 (2.5ltr) tai OM606:nen (3ltr) ois kyllä kova sana sinne... Ensin mainittu kylläkin 5sylinterinen, mutta taitaa olla vaparinakin jo tehokkaampi ku Kingin orkkis pata. |
#15
|
|||
|
|||
![]() Ruosteenirrotinta....Lainaus:
Saranaan tulee siis kaks puslaa ja tappi... Oveen puolestaan sit kahdeksan puslaa ja kaks tappia. Nissanilta itte touhunnut noita, kun ei muualta saa. Numerotkin on, jos ei varaosissa oo ukkoa joka tietää (LUE: Jaksa kattoo numeroita). Itsellä käynyt tuo, kun tilaillut. Varaosapäällikö mulle niitä touhuillut ja muutakin Kingi osaa, kun tarvinnut. Ei ne nuoret osaa kattoa ja vaik numerot vie, niin eikaikki osaa niilläkään tilata mitään. |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Juuh hain tänään vähän isomman kaasutohon niin pääsee huomenna kokeilemaan että auttaisko. Täytynee kokeilla myös menetelmää kuumenna kylmenna nopeesti jos ei muuten ala toimimaan. |
#17
|
|||
|
|||
![]()
Jokos sit uudet tapit ja puslat on valmiina odottaan? Mulla noita oltava aina hyllyssä, kun tuppaa kelpaan välillä muuallekkin.... Itse niit nuijinut useemppiin oviin, että ei ne oo koristeeks jäänyt hyllyn täytteeksi.
|
#18
|
|||
|
|||
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sampo
![]() Pystyyköhän kingin/terranon keulalle kohtuudella tahi mitenkään järkevästi mahduttamaan gr-patrollin kutoskonetta? Tai muuta kutosturbodiiseliä - mikä mahtais mennä kivuttomammin vai meniskö mikään? mää pitäsin sen terraanon oman moottorin ja kutittelisin siihen lisää voimaa jos sitä meinasit. kun ainakin toi oma on pelannu ihan moitteetta virityksestä huolimatta... isompi homma sovittaa joku muu motti sinne kun ottaa tosta voimaa lisää. mutta sitten jos moottorin vaihtaa nii vaihtakaa ihmeessä myös vaihdelaatikko kun se ei tuntus olevan vahvimmasta päästä näissä vehkeissä. tosissaa sitte jos yli 300 heppaa pitää saaha ni varmaa mersun moottorii viisain siirtyy... |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Taitaa tosiaan helpointa/järkevintä pitäytyä tuossa vakikoneessa. Eppäilen että jottain sille jo onkin tehty. Pittääpä jatkaa ihmettelyä.
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Nissan King KING CAP 4x4 WD | kona | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 03.09.2018 12:08 |
Nissan king cap | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 28.08.2011 10:04 |
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 29.01.2011 10:42 |
M:Nissan king cap | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 21.04.2007 11:31 | |
M. Nissan King Cap -91 | Heze.R | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 03.04.2007 23:22 |