![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() 90 luvun alkupuolen hiluksit on järjestäen vapareita. Vaikka otteessa olis mitä, niin ei ne kauheesti jaksa kiskoa.. Otteessa varmaan luokkaa 2000 kg. On ilman kärryäkin jo aika synkkä ajettava, mutta mukava jos ei ole kiire. Itsellä toi 2,4 turbollinen. Otteessa reilut 2000 kg vetomassaa. Heppakoppi ja pari konia tulee vielä jotenkin perässä, mutta ei kävis mielessäkään lähtee repiin mitään kolmen tonnin kuormaa. Tämä on henkkoht mielipiteeni, korjatkaa joku, jos koette asian toisin.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mikä tossa 170 koppasessa mahtaa olla perävälitys, vai onko niitä useita? Ei tuo tyyppikilpi oikeen avautunut mulle..
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
4.3 on 170:n välitys.
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ohjaustehostimen pumppu lakkas tehostamasta. Jos jollain ylimääräisenä ln65 pumppua niin voi tarjota. Osto topicci löytyy varaosapuolelta.
Ja käyköhän ln110 pumppu kiinnikkeisiin? Kuvien perusteella näyttää melko samanlaiselta, mutta onko eroa? |
#5
|
|||
|
|||
![]() Nastarenkaat
Moro,
mitä nastarenkaita suosittelette ln110 hiluun? Kesäkumeina on tällä hetkellä BFG:n AT:t 31x10,5. Tarkoitus ois käyttää nastoja noin joulu-helmikuu välisen ajan. En aja auraamattomia metsäteitä kummemmissa paikoissa. Suurimmaks osaks kuitenkin maantiellä. Haussa renkaat sieltä edullisemmasta päästä, kuitenkin hinta-laatusuhde huomioiden... Paljonko muuten Hiluxin öljypohjaan menee öljyä? Mitä öljyä olette käyttäneet ja kuinka pitkään näillä nykyöljyillä uskaltaa vanhalla autolla ajaa? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaako uusia? Onko mitään järkeä uusia 2lII Hiluxin koneeseen,mäntien öljyruisku suuttimia??
Eli putket jotka työntävät öljyä jollain paineella männille. Eli 248 tkm. 92 2,4d takoja joka nyt pillunpäreinä,siis kone.
__________________
Köyhät ajaa tiisselillä ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Nuo suuttimet on kuulemma pettäneet, matalien kiekkojen öljynpaineet katoaa...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Ei taida ratketa vetomassaan tuo taistelu? Saahan neliveto hiluxiin(kin) laittaa vetopainot ihan vetokoukun mukaan? Mäki kyl äänestäisin sitä, että jos on oikeesti tarvetta repiä 3 tonnin painosta vaunua perässä, niin joku (huomattavasti) raskaampi veturi isommalla koneella olis enemmän paikallaan.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#10
|
||||
|
||||
![]()
No ei saa jos on jotain muuta merkittynä rekisteriotteeseen.
|
#11
|
|||
|
|||
![]()
Omassa Hilussa 4:n kk laakeri päässyt pyörähtämään kampiakselin kaulalla. Oli 0,25 mitasssa nyt 0,75. Sen verran oli väljää.
Mistä johtuu? Kylmänä lämä pohjassa? Voitelun puute kuitenkin. Eka omistajan peli aj.248 tkm. oikeasti. Kone remppa tekeillä ja ahdin optio tekeillä.
__________________
Köyhät ajaa tiisselillä ![]() |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Millä voi puhdistaa entisen? Onko purettavissa?
__________________
Köyhät ajaa tiisselillä ![]() |
#14
|
|||
|
|||
![]() Öljypumppu
Öljypumppua purkaessa oli sisemmässä rattaassa kyllä merkit,nuoli ja vastaikkaisella puolella piste.
Ulommassa kehässä ei merkkejä ollut? Tein sellaisen,vasta irrottaessa sitten löytyi merkki toiselta puolelta,taisi olla nuoli. Oliko osa väärin päin??? Ruuveista päätellen avaamaton pumpun kansilevy. Jollain lukitteella aivan jeesuksen tiukassa... Kone 2,4 D 4x4 vm.92 aj.248tkm.
__________________
Köyhät ajaa tiisselillä ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Oliko kampiakselin/runkolaakeri pukkien nuolet eteen/jakopäähän päin??
__________________
Köyhät ajaa tiisselillä ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Kyllä, ja kiertokangessa on semmoinen pieni uloke alapuolikkaan kaulalla mikä osoittaa myös eteenpäin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
ln65/46 <-89 otteessa usein 1,5kertaa kokonaismassa. joskus jotain muuta pienempaa. |
#18
|
|||
|
|||
![]()
2000kg otteessa 92 nelikko 2,4d
__________________
Köyhät ajaa tiisselillä ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Mikä on ln65 perävälitys. Ja mikäs on ln110 välitys.
Ei vät varmaankaan ole saman laisia eli vaihtokelpoisia keskenään?
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
#20
|
||||
|
||||
![]()
Moro hilux tietäjät
![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
4x4 Chervolet Suburban 6.5 Turbo Diesel |
#22
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#23
|
|||
|
|||
![]() Hehku palaa ajossa
-99 vuoden ln170 hehku syttyy palamaan noin minuutin päästä kun käynnistänyt moottorin. Mihin tuon tyyppinen vika voisi viitata? Kaikki hehkutulpat vaihdettu ja sillä ongelma ei ratkennut. Lisäksi kylmänä ei meinaa käynnistyä kuin vasta usean hehkutuksen jälkeen vaikka ollut moottorilämmitin kiinni?
|
#24
|
|||
|
|||
![]()
Josko sulla on kiinni se saasteenkierrätys sydeemi niin siellä sähköliitokset / alipaineletkujen tiiviys vaikuttaa ainakin siihen valon palamiseen.
Samoin pumpun päällä oleva kylmäkäynnistyskikkare, jos on johto irti niin alkaa se hehkuvalo palaan hetken päästä. Josko ei hehkuta niin olisko sitten rele förpii? Ainakin tuo oma samanvuotin kiikotin lähtee hyvin tulille vaikka ei ola lämmitystä aina mahdollista käyttää. |
#25
|
|||
|
|||
![]() L kone 65:een
moro
ois tuossa pihalla -84 L kone joka pitäs nostaa tuonne 65:n keulalle turbon kera.kone on takapotkusta ni passaako öljypohjan puolesta paikalleen vai tartteeko nelikon pohjan? mites tuo kytkin+vauhtipyörä osasto eli mahtaako olla sama ku tuossa vielä paikollaan olevassa 2L koneessa?mietin vaan et joutuuko rakentamaan kytkimen tuohon L koneeseen ku tuossa 2L:ssä ois valmis paketti paikollaan...tuo L:n kytkin ei taida turboa kestää vaikkakin tarkoitus ei ole mitään rakettia tehdä vaan ihan jahtiauto on kyseessä. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |