Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 04.11.2012, 22:18
Ural69 Ural69 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 14.10.09
Sijainti: Varkaus
Viestit: 175
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Kolme ekaa on pika hehkuja kolme vikaa tollaisia 2-osaisia pika ja jälki hehku.
huonot suuttimet tekeemonesti sen rykimisen.Osaakos joku sanoa että miten alkuperäinen öljyn merkki valo systeemi toimii?
Lohkon kupeessa on kaksinapainen öp anturi jolla toimii valo ja öp mittari. Öljynsuotimen jalassa on lämpötila anturi joka sytyttää mittaristoon varoitusvalon.
Jossakin on ilmeisesti pelkkä valo öljynpaineelle. Anturi on normaalisti suljettu -> valo palaa. Paine nousee ja lamppu sammuu

Kylmänä jos ei ole paineita niin 2.8 koneessa on öljypumpun kannen ruuvit löysällä. Just on alakerta auki ja kolme ruuvia oli ihan irti. Ihmeen hyvin kuitenkin riitti painetta lämpimänä.

Viimeksi muokannut Ural69 : 04.11.2012 22:38
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan nissan/datsun sd hehkut ja ehkä startti jos halpa jukkaitkonen O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 22.01.2012 11:07
Gr:n hehkut gde Tekniikka & Jutustelu 8 04.07.2010 12:14
GR hehkut... cossieboy Tekniikka & Jutustelu 1 13.01.2009 06:34
M: pajeron suuttimet ja hehkut O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.01.2006 00:10
bj.n kylmäkäynnistys Tekniikka & Jutustelu 2 03.10.2005 11:10


Sivu luotu: 18:17 (GMT +2).