![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Syy on se että maailma täynnä turbotettuja 60:siä ja alkuperäinen sellainen jo sinänsä harvinaisuus. Eli olet sitä mieltä että pakopuolen virtauksilla ei merkitystä jos ei turboa. En tavoittele suuria lisätehoja.
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Vaparin piristys on vaa isomman työn takana, kun esim ahdetun... Ja että saako sillä aika- ja rahamäärällä vastaavaa iloa verrattuna ahtamisee..? Paras €/hv-suhde on ahtamisella.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu vm. 06 korollaan, laadukkaat 195/60/R15, vanteineen tai ilman | Vilkutin | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.09.2012 20:17 |
HJ pakuksi ilman kattokorotusta. | LöpöLassi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.03.2008 21:50 |
turboa hj:hin | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 17.02.2008 19:29 | |
M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |
M: HJ-60 osina ilman konetta | Eskimo | O/M/V Muut | 8 | 26.12.2005 22:29 |