Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 01.11.2012, 21:13
Yere:n Avatar
Yere Yere ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 12.09.12
Sijainti: Helsinki, Suomi
Viestit: 67
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mikään oo muuttunu mihinkään. Asianmukaisesti tehty SOA kelpaa, kunhan korkeudenmuutos ei ole yli 77 mm. Upottakaa niitä riipun korvia runkoon (holkki hitsaten läpi) ja madaltakaa muutenkin kiinnityspisteitä niin paljon kuin mahd, niin ei tartte takoa niin nurinpäin niitä pakkoja.
Ok. Kiitoksia selvennyksestä. Mittaako katsuri yleensä keskiö/kaaren ylin kohta -periaatteella, vai miten? Myös, joutuuko alkaa laskemaan erotusta, jos on joskus leimattu alle isommat pyörät? Vai onko se silti tuo kyseinen 77mm..?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Muutoskatsastus. Tekniikka & Jutustelu 21 26.08.2013 14:51
hj muutoskatsastus proto Tekniikka & Jutustelu 3 25.07.2008 20:16
bj:n muutoskatsastus Tekniikka & Jutustelu 52 25.07.2007 20:07
Muutoskatsastus -Jyki- Tekniikka & Jutustelu 4 26.09.2006 20:01
SOA ja muutoskatsastus??? Skodillac Tekniikka & Jutustelu 16 20.01.2006 16:00


Sivu luotu: 19:56 (GMT +2).