![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
jos tuntuu että vuotaa se peltitiiviste, ni pura osiksi koko tiiviste, ja VHT kupariliimaa joka väliin, ni alkaa kestään, tai ainakin mulla kestää 3kiloo painetta.. ja jos nälkä kasvaa, ja tekee mieli ottaa voimaa lisää niin otappa yhteyttä heikinmäen markoon, on mies hieman perehtynyt mersun moottoreihin
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
jos siinä ei näy päällepäin mitään erikoista, niin taidan tosiaan purkaa ja liimailla sen nippuun. Tosin tuo massativiste toimisi hyvänä sulakkeena karkaileville paineille,että ei kanget ensimmäisenä anna perään.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
||||
|
||||
|
käsittääkseni vaparin lohkossa ne kanget toimii nopeemmin sulakkeena kuin kansipahvi.
ainakin parille motille on käyny niin...
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
kappee kantisessa. leveessä kestää vissiin jo paremmin? ja paine tappaa tiivisteen, vääntö kangen... noin niinkuin suurinpiirtein.
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Hiukan erikoinen oli tuo peltitiiviste. tosin onneksi tuli pois otettua. Vasemman reunan öljykanavan tiiviste oli irti ja ei ollut asettunut oikein. Nyt myös tuli tarkemmin syynättyä tuo dekkitaso, ja näyttää minusta liian karkealta koneistusjäljeltä metallitiivisteelle, coppergasketissa uria mikä ei ollut tiivistynyt kunnolla. prkl. Eli kopastaan sitten tuolla massatiivisteellä miten käy. Ja taidan ostaa semmoisen kellon tuolle hukkaportille että saa paineet bleedailla 1.5 barin. nyt orkkis kello taitaa olla 2barin tietämillä
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#6
|
|||
|
|||
|
kyllä niitten 605 kankien pitäs jo kestää, itellä on tuo kapeekantinen mylly, ni siihen on vaihdettu 606 kanget, että ne kyllä kestää jos tekee mieli viritellä
omastani on penkitetty 446hv ja 600nm 2,7 kilolla..
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Tänään tuli pajalla pyörähdettyä sen verran että kansi tuli massativisteen kanssa liimailtua paikoilleen. Jospa siellä nesteet pysyis nyt kuten kuuluu. Ensiviikolla toivottavasti moottorin sydänkin tulisi uudelleen säädöstä takaisin..
Ei ollut intoa olla pajalla kun alkoi taas se jokavuotinven vittuilu tuon oilonin junior lämmttimen kanssa. PRKL poltan koko pajan niin on edes hetken lämmöt kohdillaan.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 04.11.2012 19:59 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |