![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jos on massaa jäljellä niin helpoimmalla taitaa päästä lastan ja kuumailmapuhaltimen kanssa, tuppaa tuo massa leviämään ja siirtymään paikasta toiseen rälläkällä, ja se harja tukkeentuukin helposti. Kovin kehno konsti tuo ison rälläkän kuppilaikka pikkurälläkkään, ellei oikeasti ole säädettävä nopeuksinen. Ison koneen kuppilaikan pyörimisrajoitus kun on pyöreästi sen 5000? Pienet koneet kiertää yli tuplaten, ikävä kaivella niitä piikkejä ihosta meinaan
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vanhan öljysäiliön poisto | Nerd-O | Chit-Chat | 13 | 08.08.2011 08:50 |
alustamassan irroitus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 39 | 20.04.2010 00:50 |
vanhan Patrolin lataus? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.01.2008 16:54 | |
vanhan trelleborgin kohtalo | ed | Chit-Chat | 8 | 20.03.2007 23:27 |
Vanhan koneen remppa | Turbo | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.01.2005 00:09 |