Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Vuosimallit 1984-1996
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 01.07.2004, 08:51
Firebird Firebird ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.11.03
Viestit: 109
Perusasetus

Riippuu monesta asiasta ja riippuu myllystä. Tarkoittanet kuitenkin 80-luvun perusmyllyä L98.... Kone on ns kestävän koneen maineessa edellyttäen, että se on huollettu. Konetta ei
tavallisessa ajossa rasiteta kuin harvoin yli 2500 rpm kierroksilla. Kaikki tietysti kuluu aikanaan, mutta jos venttiilivarren kumit on ainoa "tyyppivika" se on helppo hyväksyä. L98 ei kuitenkaan ole Mersun tai Volvon dieselmoottori jolla ajetaan mittari
ympäri. Radikaali koneistus on kuitenkin edessä vasta yli 300 tkm jälkeen. Tämä on siis
oma perstuntuma ja kokemus F-bodeista. Tiedän, että koneet on ajettu paskaksi alle 100 tkm
taulussa. Kuten kaikki tietävät yleisimmät viat tulevat sähköistä, polttoaineen suihkutuksen ongelmista ja saasteheebeleiden sotkuista.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 kestävyys ss125 Tekniikka & Jutustelu 16 20.12.2006 22:04
Nissan King Cabin koneen(YD25DDTI)kestävyys?? Setä Tekniikka & Jutustelu 3 20.12.2005 16:40
HJ 61 tekniikan kestävyys? ranke Tekniikka & Jutustelu 4 28.04.2005 07:50
2L-T:n kestävyys? Setä Tekniikka & Jutustelu 7 19.03.2005 21:27
muncie m-20 (m-21) kestävyys? Vuosimallit 1963-1967 2 04.09.2003 07:58


Sivu luotu: 06:06 (GMT +2).