![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Akka kävi mersulla kaupassa ja muisti takas tullessa koti pihassa ottaa käsijärrun pois..
|
|
||||
|
||||
![]()
Pienet talvirenkaat.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eiks käsijarrun oo tarkotus pitää auto paikallaan, vaikka olis vaihde päällä?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
ainakaan 124 mersussa käsijarru on niin heikko ettei se pidä juuri mittää ja jos sillä pysäyttää auton niin se kuluu joutuin.
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() nooh uusiks se on tehtävä.. ainut v-mäinen siinä on neet perkeleen pikku jouset saada paikoilleen. ja osathan maksaa varmaa 10e. |
|
||||
|
||||
![]()
montakos kertaa pitää käydä joogassa et alkaa huomaa vaikutuksen?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Selälle tuo venyttely on erityisen hyvää. Mä olin siis sellaisessa hatha-joogassa, joka on melko kevyttä, mutta silti tehokasta. Hiki tuolla ei tule. Alussa voi olla hiukka ongelmana asennoituminen, mutta nuo hassulta kuulostavat jutut muuttuvat hissukseen ihan järkeviksi.
|
||||
|
||||
![]()
Eihän tuo pahalta kuulosta. Sais vaan omat ennakkoluulot karistettua niin vois mennäkin. Ja mitä lie kylilläkin alkavat puhumaan
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Tämä kannattaa, jos hakee maksimaalista haastetta sille keskittymiselle ja rentoutumiselle.
![]()
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |