![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() tänään toisessa "sekatavara kaupassa" katselin juuri samanlaisia ramppeja, hinta oli 85e kpl ja kyljessä oli kantavuudeksi mahtipontisesti liimattu 1400 lbs tarra!! ja aivan varmuudella kyseessä aivan vama tuote kuin puuilon 275kg tuote huomenna jos puuilossa on näitä hyllyssä niin täytynee lunastaa yksi pari itselle käyttöön. ne joilla näitä on käytösä niin oletteko fiksanneet lavan reunaan tulevia kynsiä jotenkin? jotenkin näyttää sille että joku tartuntakynsi pitäisi olla varmistamassa ettei luiskahda pois lavan reunasta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Se mahtavaksi mainostettu kantavuusluku on ramppi parille. Minä en ole niille kynsille mitään tehnyt, mutta maahan tulevaan osaan olen pistänyt 2 pulttia läpi, antaa talvikelillä lisää uskoa siihen että pysyy rampit paikoillaan. Ja siitäkin huolimatta on pari kertaa luistanut ramppi/rampit alta.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on nuo rampit pelkästään metsässä ajoa varten. Peräkärryyn canam nousee ilman ramppeja. Metsäkärryyn nuo saa kiinni siihen etusermiin
|
|
|||
|
|||
![]()
kärrissä on kippi ja ei tartte ramppeja mutta pikupin lava on sen verran ylhäällä että tarvii moiset
|
|
|||
|
|||
![]()
Hiluxin lavalle se minäkin olen sitä mönkkäriä laittanu. Peräkärryihin menee suoraan ajamalla.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mun ramppien mukana tuli semmoiset remmit joilla sen muka sais varmistettua. On vaan niin onnetonta materiaalia se remmi että en suosittele kokeilemaan mutta idea on hyvä. Räikkäliinalla varmistaa että pysyy kiinni. Ja ehkä hiluksin lava on jo niin korkea että ei sinne ajamalla mennä.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Ajorampit/sillat | nippee | O/M/V Muut | 0 | 15.10.2012 17:01 |
Huuto Alumiiniset ajorampit 260x2000 | Terri71 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 02.08.2012 12:55 |
Ostettu autotalli/tallipaikka mönkijälle | k81 | O/M/V Muut | 2 | 17.07.2012 17:16 |
Mönkijälle kyyti Hki-Kajaani-Hki | moggi-samuli | Chit-Chat | 0 | 18.05.2011 10:18 |