![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#551
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ettei käy niinku tällee: ![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#552
|
|||
|
|||
![]()
Jep, pitänee tekasta kunnon korvat kun auto muuten ajossa.
![]() Hiukan on säätöä tuossa pumpussa. perus syöttöö puolikierrosta laskettu. Kuten lopussa näkee, niin dieselillä tehdään voimaa ja pensalla pestään pensselit ![]() Kiire oli saada auto ulos kun subarun jakolaatikko alkoi olla kasassa. Hirveellä kiireelää piti uudet teräspunosletkut väsäillä paikoilleen. huomenna jarruja etsimään
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#553
|
||||
|
||||
![]()
annahan vähän hanaa sille...
![]()
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#554
|
|||
|
|||
![]()
Heti kun pumppu pelaa ja iskarit ja jouset paikoillaan, nyt oli hiukan jäykkä alusta autossa
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#555
|
|||
|
|||
![]()
Dodiin, käsijarrun mekanismit tuli laiteltua paikoilleen että joku jarru edes autossa toiminnassa, Myös cooleri ja putket tuli asennettua keulille. Tulli ruuvattua vartti kierros perussyöttöö pienemmälle, nyt ei jää kierrokset enää leijumaan. Mutta ongelmana tyhjäkäynnille tippuminen ja "röyhtäisy" sekä kierrosten karkaaminen jos yritttää pitää kierrokset paikoillaan samassa kohdassa. vai onko tämä ominaisuus rivipumpussa?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#556
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#557
|
|||
|
|||
![]()
Eli kun kone tipahtaa tyhjäkäynnille, niin kone tuntuu kuin sammuisi ja sitten hädissään vetää syötöt tappiin että saa koneen taas kierrosalueelle. eli ei suoraan jää haluttuun tyhjäkäyntiin vaan käy alikierroksilla lenkin
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#558
|
||||
|
||||
![]()
kun ei jaksa taaskaan lukea kaikkea uusiks, miten sulla nyt on se tyhjäkäynnin korotus / ohjaus ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#559
|
|||
|
|||
![]()
Ei ole käytössä ollenkaan sitä ELR juttua, ei löytyny purkaamolta sitä relettä ja solenoidia, joten jätin sen asentamatta näin alkuun. en tiedä saisiko tuolla tyhjäkäynnin hienosäädöllä tuota röyhtäisyä pois. Tai sitten luovutettava ja annettava olla tuommoinen
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#560
|
||||
|
||||
![]()
veikkaanpa että sais... se on herkkä kapistus, ja nytköse ei "vastaa" mihinkään ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#561
|
|||
|
|||
![]()
Jep, ei niin mihinkään. Eli se alipaine letkun paikka siinä ufossa on tyhjä. luuletko että tuo röyhtäisy on nyt ominaisuus ilman sitä?
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#562
|
||||
|
||||
![]()
kyllä sen säätimen mun mielestä ois syytä johonkin nojata... ruuvaapa nyt ainakin paikalleen se alipainetoiminen mokkula, kokeeks, vaikka ilman mitää letkuja - silloinhan se ei säädä mitään, muttei myöskään päästä säädintä heilumaan holona ...
voi toki olla että tyhjäkäynti putoaa entisestä, mutta se ei ole iso onGelma
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#563
|
|||
|
|||
![]()
Mokkula on kyllä paikoillaan, sen jos löysäisi pois, niin olikohan niin etttä lähtee koneesta voima tyhjäkäynniltä pois, eli rattia kääntämällä saattaa sammua yms.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#564
|
||||
|
||||
![]()
En tiijä oonko jäljillä, mut tuli vaan mieleen että patrollissa oli kaasuläpällä semmonen vaimennin. Et oisko tarkotus kaasun palautua lopussa jouheemmin, päätyvaimennus. Saisko semmosta siihen asemoitua. Ja eikös jossain vanhoissa kaasaripeleissäkin semmosia ole.? Liekkö apua vai ei?
|
#565
|
||||
|
||||
![]()
Mesessähän on itsessäänkin vaimennin... tokikaan se ei pelaa juuri koskaan.
![]() |
#566
|
|||
|
|||
![]()
Tuli eilen taas hiukan ilmausjumppaa kokeiltua jarruille, hiukan tuntumaa löytyi jos. Tosin nyt ei aivot pelaa ja mietityttää tuleeko tehtyä turhaa työtä takajarrujen kanssa. vaihdoin siellä nimittäin ilmausruuvin ja jarruputken paikkoja keskenään, johtuen siitä että jarruputket saa lähtemään paljon paremmasta paikasta, voiko tässä olla nyt semmoinen rakenteellinen ero noissa käytävissä että ei takajarrut peliais kuten pitää? viimekerralla oli ongelmia paljon ilmausken kanssa, ja siitä viisastuneena nyt on letkulla nuo jarrulinjat satulalle että saa pyöräyttää satunal miten haluaa ilmausken ajaksi.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#567
|
|||
|
|||
![]() Joo kyllähän se eri maailmoissa tuo kone kuin entinen ikimalmi toyotan lohko.. Tosin pumpun otin irti juuri, ja maanantaina lähtee Kälviälle uudelleen säätöön. ja taidan sitten samalla harrastemielellä ottaa kannen poikeen, ja tuupata massatiivisteen tuon peltisen tilalle, saisi sopivan sulakkeen tuolle vapari lohkolle että ei kanget alkaisi menemään jos innostuu paineilla leikkimään. tyhjäkäynnillä kun kone kylmä omasta mielestäni putkesta tulee vesipisaroita jonkun aikaa. PRKL.. Sekä sinistä savua tulee kokoajana tyhjäkäynnillä. mallia kitkerää?? eli ennakkoa nyt liian vähän? Tuli kojetaulukin maalailtua ja asennettua paikoilleen, myös todettu että laturi pelaa ja mersun kierrosanturi/mittari toimii myös epäilyistä huolimatta ![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#568
|
||||
|
||||
![]()
paljos sulla se ennakko nyt on / oli ?
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#569
|
|||
|
|||
![]()
20eykk Herlevin ohjeen mukaan. tosin tänään ennen purkua katsoin sen niin näytti 18-19 astetta, kun oli ketju alkanu ettiä paikkaasa. (huolimaton laitto)
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#570
|
||||
|
||||
![]()
ok, tekijän ohjeen mukaan ... sinistäminen viittais kuitenkin inan myöhäseen ...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#571
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs tuo kori noin notkuu jarrutuksessa?
![]() Tuleehan sinne vielä lasit, ovet yms jotka tukee koppaa, mutta silti..?! Kone kuulostaa kyllä hyvältä, sitä ei käy kieltäminen. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#572
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#573
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#574
|
||||
|
||||
![]()
Tuota harhaa mäkin ekaksi epäilin, mutta kun rakennus takana pysyi paikoillaan.
Pajempi olisi joo, ettei noin notku. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! Viimeksi muokannut sisua45 : 29.10.2012 16:59 |
#575
|
|||
|
|||
![]()
jos tuntuu että vuotaa se peltitiiviste, ni pura osiksi koko tiiviste, ja VHT kupariliimaa joka väliin, ni alkaa kestään, tai ainakin mulla kestää 3kiloo painetta.. ja jos nälkä kasvaa, ja tekee mieli ottaa voimaa lisää niin otappa yhteyttä heikinmäen markoon, on mies hieman perehtynyt mersun moottoreihin
![]() |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |