Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 18.10.2012, 21:09
D_Bar:n Avatar
D_Bar D_Bar ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 22.04.11
Sijainti: Sodankylä, Suomi
Viestit: 558
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pertsi Näytä viesti
Saaks muilta valmistajilta jotain iskunkestävää näppäimillä vai onks tää ainoo missä ei oo lähmynäyttöö? Se kun ei varmaa toimi jos sormissa on reilu vaseliinikerros?
No Samsungilla on tuosta Xcoverista kaks mallia: 2370 ja 271

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Juuso4x4 Näytä viesti
Vieläköhän nokia tekee tota 3720:llaa. Itellä käytössä ollut jo kohta pari vuotta ja hyvin on kestänyt meikäläisenkin hellässä? käsittelyssä
Ei oo tainnu vuoteen enää valmistaa, tai ei ainakaan meille liikkeeseen saanu tilattu viime syksynä tuota...
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Nokia C5-00 matkapuhelin. PÄÄTTYY 18.9.2011 454SS O/M/V Muut 12 18.09.2011 20:23
Ostetaan Hobie Cat timmy O/M/V Muut 1 14.03.2009 11:05
Myyty Cat-bj Tarzan O/M/V Ajoneuvot 4 04.09.2008 20:18
cat proto Rane_69 Chit-Chat 9 29.01.2006 19:08
Matkapuhelin historia KariSalmelainen This And That 13 07.03.2004 05:32


Sivu luotu: 00:42 (GMT +2).