![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Eipä taida "marmorilta" saada enää, kuin classicparts tilauksena, toimitusaika viikkoja. Pari firmaa on tänään tarjonnut (oman kertomuksensa mukaan) laadukasta niveltä valikoimastaan. Onneksi on vanhoja orggisniveliä tallessa, pitää vaan putsata ne ja hommata uudet suojakumit. Kestävät varmasti paremmin kuin noi rimpulat.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Onko tietoa T4 niveleistä, käviskö miten helposti, tai onko ees vahvempia ?
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Epäilen ettei ole, koska ongelma johtuu nivelelle epäedullisesta kulmasta.
Kunhan saan takaiskareihin jatkot aikanaan, niin kulma muuttuu vielä epäedullisemmaksi ulosjoustossa. Onneksi tuo on helppo vaihtaa tienpäällä tai maastossa, kun riittää että nostaa sen verran, että pyörä just pyörii... alla on nyt tilaa temmeltää ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vanhan turboaudin nivelet on saman kokoiset kuin 16" ja niitä on käytetty maailmalla vetareineen ainakin etupäässä, esim Tigerbussissa on tällainen rakennelma. Eli on noita vaihtoehtoja, ja yllättävän hyvin vakiotkin kestää, kun kulmaa ei päästetä älyttömiksi. Laskee sitten vaikka voimalinjaa vähän alemmas, jos autoa korotetaan reilusti. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun on orggis Löbro nivelet (käytetyt) palautettu taka-akselille, ei ollut mitään oireilua. Paskat italiaanot (Fixux & Motonet) eivät kestä Syncroissa, en ole ainoa jolla ne paukkuvat paskaksi.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikö näihin saa muka ajovaloumpioitakaan enää "marmorilta", neliövalomaskisen lyhdyt kyseessä. Yks poka vaan semmosta selitti, mutta en ihan pureskelematta niellyt.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse vaihdoin pyöreät umpiot juurikin siitä syystä, että niitä löytää vielä kohtuu helposti, kun sama umpio on ollut käytössä muissakin autoissa.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 18.10.2012 21:19 |
#8
|
||||
|
||||
![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Suojasavutus päällä
![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 22.10.2012 22:43 |
#11
|
||||
|
||||
![]()
täytyy sanoa että meni aika hyvin kaikenlisäksi. koska veikkaan että tossa ei ollut suomen suosituimpia allterrain renkaita (ss bogger)
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |